Velkommen til det nye LDS!

Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk endelig kommet i luften!

Der er lagt meget arbejde i denne nye version. Det meste kan I slet ikke se, for det foregår bag scenen. Men jeg håber alligevel at det falder i god jord. Her er kort (og overordnet) om de nye tiltag - mere følger:

  • Helt nyt site: Alt er lavet om! Fra den bagvedliggende teknik til designet
  • Ny platform: Vi får mange muligheder i fremtiden for at udvide LDS - noget vi ikke har kunnet før. Hold øje! Inden længe kommer der en masse nye spændende funktioner! 
  • Billedgalleri: Til at starte med er der tilføjet et billedgalleri, så vi kan vise huse, biler, både, projekter mv. frem og få feedback fra andre. Jeg håber I vil lægge billeder ind med det samme - for jo flere billeder jo bedre inspirationskilde vil galleriet blive for os alle!

Jeg er spændt på at høre hvad I synes! Skriv gerne ris, ros, feedback mv. som svar på dette indlæg.

PS: Der er lavet meget testarbejde op til lanceringen - tak til alle jer der brugte tid på at beta-teste og komme med gode input. Alle forslag kommer med så snart jeg får tid (indlæggene er gemt og ligger stadig tilgængelige på betaversionen).


Mvh. AllanE
Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk... Vis hele indlægget
91 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Bri_Jac den 19-07-2008 19:42
Sitet er skiftet fra at være ok fin - til ny en lækker fuldprofessionel løsning ;-)

  Tak for ordene - det luner!


Mvh. AllanE

Lidt om bredde...

Tråd- og foraoversigterne er fine og tilpasser sig fint de 99% af skærmen, men lige så snart man er nede i en tråd, overskrides skærmbredden (1024px) og boksen med "Du er logget ind" forsvinder ud under kanten.
Jeg tror det er google reklamen der har for god plads i siderne.

Se screenshot:

[Screenshot slettet af AllanE - fyldte for meget i bredden]


"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Ups - mit billede forøgede bredden endnu mere. Jeg havde opfattelsen af at det blev tilpasset??

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Hmm.....nu er jeg også forvirret!! Ja, billedet burde automatisk blive tilpasset....det kan jeg ikke forstå.

Jeg kigger på det!

Mvh. AllanE
Jeg kan ikke finde ud af at rette et indlæg, men jeg har lagt mærke til at den lille røde, som melder at man ikke er online kommer hurtigt efter login, måske derfor.
Her har jeg fået knappen ret. Men ikke i bådforum

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce

Jeg mangler nogle "knapper" hvor kan jeg sende en privat besked, og hvor er Ignorer knappen blevet af.

Jeg kan heller ikke se muligheden for at få flere oplysninger om afsenderen på nye besvarelse / Indlæg.

Hmmm Der er vist et par småting der er smuttet i svinget

V.h.  Håndværkeren

Jeg kan ikke finde ud af at rette et indlæg, men jeg har lagt mærke til at den lille røde, som melder at man ikke er online kommer hurtigt efter login, måske derfor.
Her har jeg fået knappen ret. Men ikke i bådforum

Rette-knappen skulle gerne være der nu. Mht. logintiden så har du ret...Antal online brugere (statistikken nederst på forumoversigten) er også mistænkelig lav. Det må jeg lige undersøge.
Jeg mangler nogle "knapper" hvor kan jeg sende en privat besked, og hvor er Ignorer knappen blevet af.

Indtil videre kan du sende private beskeder ved at klikke på "Mine beskeder" til højre for forummet. Derinde kan du vælge hvem du vil skrive til.
Jeg kan heller ikke se muligheden for at få flere oplysninger om afsenderen på nye besvarelse / Indlæg.

Det ER allerede på ToDo-listen og kommer på et senere tidspunkt...

Mht. ignorer-knappen så må jeg nok skuffe og sige at den funktion er afgået ved døden


Mvh. AllanE
Buch: Har du stadig problemer med bredden? Jeg kan ikke finde nogen side der opfører sig sådan - ikke engang på det indlæg du har taget screenshot af.

Mvh. AllanE
Jeg kan næsten kun se det halve af siden.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Lynæs: Det er kun tilfældet på dette indlæg, ikke? Ikke andre steder på LDS, vel?

Buch: Jeg tillader mig lige at slette det billede du har vedhæftet, så det ser lidt mere normal ud her.

Mvh. AllanE
Der er yderligere 61 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis