Velkommen til det nye LDS!

Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk endelig kommet i luften!

Der er lagt meget arbejde i denne nye version. Det meste kan I slet ikke se, for det foregår bag scenen. Men jeg håber alligevel at det falder i god jord. Her er kort (og overordnet) om de nye tiltag - mere følger:

  • Helt nyt site: Alt er lavet om! Fra den bagvedliggende teknik til designet
  • Ny platform: Vi får mange muligheder i fremtiden for at udvide LDS - noget vi ikke har kunnet før. Hold øje! Inden længe kommer der en masse nye spændende funktioner! 
  • Billedgalleri: Til at starte med er der tilføjet et billedgalleri, så vi kan vise huse, biler, både, projekter mv. frem og få feedback fra andre. Jeg håber I vil lægge billeder ind med det samme - for jo flere billeder jo bedre inspirationskilde vil galleriet blive for os alle!

Jeg er spændt på at høre hvad I synes! Skriv gerne ris, ros, feedback mv. som svar på dette indlæg.

PS: Der er lavet meget testarbejde op til lanceringen - tak til alle jer der brugte tid på at beta-teste og komme med gode input. Alle forslag kommer med så snart jeg får tid (indlæggene er gemt og ligger stadig tilgængelige på betaversionen).


Mvh. AllanE
Som I kan se er den nye version af Lav-Det-Selv.dk... Vis hele indlægget
91 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jojo, men det du ikke kan se er, at hjernen er lidt større end gennemsnitsstørrelsen......det er resten af hovedet der er EKSTREMT stort

Mvh. AllanE
Skrevet af WinstonSmith den 19-07-2008 13:34

Jeg kan godt lide at man nemt kan bestemme at man ikke vil have besked pr. e-post ved svar på ens indlæg


Jeg syntes det er monster irriterende at man ikke kan slå det hak fra som "default", som man kunne før i tiden. Jeg har godt nok ikke MODTAGET nogen mail endnu, men om det er fordi det ikke virker, eller fordi jeg endnu ikke har glemt at klikke den fra, det ved jeg ikke.
Puha...er jeg bagefter????
Hvordan kommer jeg ind på en andens profil??
Sender en PM??? Hvor???
Hvordan kommer man sådan lidt hurtigt til sidste indlæg i en eller anden tråd???

Hjælp..jeg er lost.

Sniffer  
Hvordan kommer jeg ind på en andens profil??

Profilerne er ikke klar endnu, så det kan du slet ikke. Det kommer!

Sender en PM??? Hvor???

Indtil videre kan du sende PM ved at klikke på "Mine beskeder" i højre side ved siden af forummet. Det er synligt når du er logget ind. Herfra kan du sende private beskeder.

Hvordan kommer man sådan lidt hurtigt til sidste indlæg i en eller anden tråd???

Der er flere der efterspørger dette. Jeg er på jagt efter en løsning, men er desværre lidt afhængig af det firma der har lavet forumdelen af LDS.

Mvh. AllanE
Det er da lidt besværligt at sende PM'er, når man er bedre vant.
Det ændrer sig vel også.

Takker for svar Allan.

Sniffer  
Det ser godt ud, men jeg har lige et par spørgsmål/kommentar til søgefunktionen...

1. Jeg har fundet en søg boks når jeg står inde i et forum - er det det eneste sted man kan søge fra?
2. Kan det ikke laves såleds, at når man trykker "enter" så udføres søgningen?
3. Hvorfor får jeg nogen gange nogle resultater jeg ikke kan klikke på? Søg fx. efter "efter spartling" (med gåseøjne)
4. Ville ønske at man kunne sortere efter dato på resultaterne
5. Ville ønske at man måske kunne se et preview af resultaterne.


Det var lige mine hurtige 5

mvh. stig

Er det mig, der er for utålmodig her i sommervarmen, men kører det lidt langsomt?

Synes der er noget længere ventetider, end normalt, f.eks. når man bare vil tilføje svar, eller jeg går ind og vælger "aktive indlæg" og beder om f.eks. de sidste 2 timer. (Det er i øvrigt en rigtig glimrende funktion!)


Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 41 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis