Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sæt nu en kattefælde op også ligger du noget fisk der i så ups har du snart en kat ups flere katte ååå nej ups så nu er alle kattene fanget, du skal lade være med det at køre dem et stykke væk, for det første så kommer de igen men de kan også blive kørt over eller død af sult, og det var jo ikke så godt for nogle vel, du kan blive straffet for at gøre sådan.
Fang dem og aflever dem til dyreværnet det koster dig ikke noget. Vi har selv problemer med katte lort her, men det er i sandkassen hvor ungerne leger det er svineri og vi må ikke have husdyr her, men kattene kan jo komme langt væk fra.
Ja Håndværkeren når de får sådan en tur med vandslangen så kommer de ikke ind i den have mere, det er noget de kan huske.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Du må ikke fange andre meneskers katte og afleverer dem til dyreværnet, brug dog indersiden af din knold. Tænk lige over den der ejer dyret vil blive dybt ulykkelig hvis "barnet" ikke kommer hjem ! Men en tur med have slangen gør kun at katten ikke har lyst til at komme i din have mere.
Jeg kan kun tilslutte mig vandet, har selv fået et par katte til at ændre vaner på den konto.
Nu går de kun gennem haven nede i den bagerste ende, og kun hvis der ikke er nogen ude. Ellers går de langt uden om på marken bag ved. YES..

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

En god kat Er en død kat
 Og en "død" Peter1215, er en god Peter1215
Vi ved jo godt at du ikke bryder dig om ret mange andre end dig selv Peter1215, du behøver dog ikke fortælle vi andre det gang på gang, vi har for længst opdaget det
Annonce
Det kræver 47 muskler i ansigtet . At se en død KAT
Det kræver 47 muskler i ansigtet . At se en død KAT
Det er efterhånden mange år siden, så kan være de halsbånd ikke har været opfundet. Men, nu har dem med kat her, da ihvertfald fundet ud af at man ikke bare skal hive et hvilket som helst halsbånd på "tigeren"..... Desuden, er der da også katteejer der er totalt lamme med at sætte klokker på Deres katte..... Se det er dyrplageri!!

En spand vand stående? Kan sgutte kaste en spand vand hele vejen fra 1 sal og de 10 meter ud til græsset,- har en mistanke om der vil komme mere vand i min vindueskarm Og vandslange..... Ahhh...... Er ikke sikker på min kæreste synes det er så fedt konstant at havde en vandslange liggende fra badeværelset, gennem køkkenet og stuen ind til vinduet for at være beredt på skidende hunde Ej, haglgeværet er nok en bedre ide, det kan lige stå ubemærket bag skabet ved vinduet med to patroner blyhagl ladt op, klar til skud

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Har da sjælent set en tråd ryge så meget af sporet..
Manden spørger om noget der er et problem for ham, hjælp ham eller gå videre.
Jeg har samme problem, og har været forbi denne tråd ret ofte for at se om der kom et guldkorn. Det eneste jeg ser er noget vi ikke kan være bekent over for hinanden..
Bevar fokos gutter, og lad os holde en sober tone, så gæster kan se vi er seriøse.
Undskyld hvis der er stavefejl ;-)

Mvh Jan J

Hej Jan.

Det er da fuldstændigt rigtigt at tråden er hoppet af, på den anden side så har Peter forlængst fået svar på sit spørgsmål. Nu er det blevet en fnidder tråd

Måske vi skulle begynde et helt nyt Forum hvor vi i al fordragelighed kunne komme af med vore fustrationer og give hinanden nogen på Møtsen i al venskabelighed

Der er yderligere 62 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også