Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nej det er ikke velset at komme med person angreb, dog er det ret brugt jeg får ofte nogle over næsen p.g.a. mine meninger. Men når menesker ligefrem opfordre til slige ting og sager så skal de have nogen på hatten.
Her er Dansken virkeligt i en nøddeskald.....
Man skal finde noget at brokke sig over og når emnet begynder at kede, så brokker man sig over personerne der brokkede sig og så..........

Det skrevne ord mangler i den grad nuancerne - mange ting skrevet i f.eks. ironi, opfattes ikke. Alm. udbrud p.g.af lidt harme, bliver opfattet som angreb....

Skal vi be' Allan om en brokketråd????

Altsammen p.g.af en bette lort..

Forresten.....mine katte graver måske kun halvdelen af deres lorte ned, så ikke være så skråsikker med hensyn til dette.

Sniffer  
Det er ganske rigtigt at katte graver deres lort ned. Deres foretrukne steder at gøre dette er: Børns sandkasser, GDS'eres grusbunker, havebede med løs tør jord. Kort sagt steder hvor mange af os, eller vore afkom har fingrene dybt begravet.

Hilsen
Allan

Der findes over 50 planter er ren kattegift og hvis din kat går ude kan det jo være svært at se hvad den indtager.
Skrevet af peter1215 den 04-09-2008 18:30

Der findes over 50 planter er ren kattegift og hvis din kat går ude kan det jo være svært at se hvad den indtager.


Til trods for at Kattens hjerne er en hel del mindre end din Peter, ser det ud som om den bruger den betydeligt bedre end dig. Katte render ikke rundt og gumler diverse planter i sig, der er faktisk kun en græsart den gider æde.
Annonce
Håndværker! du skal ikke spilde mere godt krudt på denne tråd, (som pga perversiteter burde fjernes), idet Peters hjerne lider af en sygelig sygdom, hvorfor denne fremkommer med disse sygelige/ psykopatiske betragtninger og provokationer.

Der er visse sygdomme der stortrives ved at kunne sidde i anonymitet bag skærmen og udsende perverse holdninger og provokationer, som vi slet ikke kan forstå og sætte os ind i.

Lad os holde os til reelle problemstillinger med byggeri, mekanik og andre sunde interesser og gøremål samt almindelig pis og papir, og storglædes over at vi ikke har Peter som nabo.

Med venlig hilsen
ktm

 

Så..så..så..ikke alle de personangreb - nu kravler i jo ned i samme grøft.

Sniffer  
Sikke dog noget værre noget i denne tråd. Må jeg prøve at komme med en løsning til katteejerne, som måske gør at katten hellere vil lægge lorten derhjemme i kattebakken. Jeg læste i et ugeblad om en der ikke kunne få katten til at bruge bakken. Dyrlægen gav det råd, at man kunne vaske kattebakken med noget klorin. Måske kunne det være løsningen. Detskulle virke tiltrækkende på katten.
Jeg bor på landet. De fleste af vores katte bliver nu ombragt af jægere. De har ingen skrupler. Jo, som de siger. En kat gør meget skade på vildtet. Så de får et skud hagl.
Da jeg klagede over dette, fik jeg det råd, at give kattene halsbånd på. Men jægerne skyder dem sku alligevel.
Med venlig hilsen
777
Katte med halsbånd= negativ! Min mormor fandt sin kat hængende i en gren. Halsbåndet havde sat sig fast og katten havde lidt kvælnings døden:(

Udover det, har jeg et problem med folk der lufter hunde. I MIN have! Vi har et lille græsstykke ud til fortovet, her lufter folk gerne Deres hunde! Og dem der har dem rendene løs, ser heller ikke noget problem i at lade Deres hund rende ind i vores forhave og skide på græsset! Skal jeg gøre som der er nogle der foreslår med kattene? Skyde dem, så snart de står inde på min grund;) I mens ejeren står på fortovet og kigger;)

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Hej Jacko.
Med hensyn til din Mormor kat, hun har brugt et forkert halsbånd, jeg har selv haft kat med halsbånd.
Halbåndet havde en sådan lås, at når katten hang fast gik det op, det kostede nogle halsbånd.
Hunde der render ind i din have og skider, ja det er træls. Nu bor du jo i byzone så det går nok ikke du begynder at plaffe løs med hagl geværet, så for du nok et problem der er større end at hundene skider i din have. Men prøv at have en spand vand stående, som du kaster efter hunden (altså indholdet) eller du har have slangen liggende klar, hverken hunde eller katte kan fordrage vand i så store mængder på en gang.
Der er yderligere 72 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også