Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Arh, jeg har 3 gange set folk der har proklameret i den lokale brugs at løse hunde på deres matrikel vil blive bortskudt. min "bagbo" blandt andre.

og en hundelort i haven eller to holder ræven væk


- Endjinn

Sidder og kikker på en elmåler der drejer den forkerte vej rundt :)

Undskyld mig, men dem der vil lemleste og og skyde naboens kat er altså ikke rigtig kloge, det kan godt være at de katte ikke burde gå rundt i hele naboplaget men det gør katte altså, vi har selv kat den er heldigvis mest i vores egen have men strejfer da lidt omkring.

Vi havde også problemer med en af naboens katte som havde fundet ud at kattelemmen førte til ubegrænset mad, en aften fik jeg fanget og den røg en tur ud under den kolde bruser siden har vi ikke set den, smid dog for helvede en spand vand efter katten hvis du virkelig vil af med den, den kommer højst sandsynligt aldrig igen.

Det er typisk dansk (efterhånden) at hvis man har ret så er midlet og omkostnigerne ligegyldige.

Husk lige på, at har man katte til at overvåge ens matrikel, trives mus, muldvarpe, rotter og mosegrise ikke i samme omfang som, hvis ikke katten gik sine runder.
Vi har selv 3 udekatte og naboerne har nogenlunde tilsvarende, men vi ser så at sige aldrig en kattelort, men derimod jævnt hen nogle andre, fra ræve, hunde og andre uidentificerede væsener.
Har man ikke andet, end det man måske fejlagtigt tror er kattelort, at hidse sig op over, så har man ikke de store problemer, eller også keder man sig gudsjammerligt!

Med venlig hilsen
ktm

 

Enig KTM

99% sikkert er en synlig lort ikke en kattelort.

den der har synlige "kattelorte" i deres have, har sikkert også problemer med at "katten" vælter deres skraldespand og roder i komposten.
ja ellers har de en have der er brolagt med beton og omgivet med volliere hegn så deres EGEN kat ikke kan grave eller komme et sted hen hvor den kan komme til at grave.
for en kat er det ikke at kunne grave deres lort HELT ned ca lige så pinligt som for et menneske ikke at kunne være alene på WC når man tører sig i R****.


- Endjinn

Sidder og kikker på en elmåler der drejer den forkerte vej rundt :)
Nyt tips. Inviter naboens katte til frokost. Få fat i noget muldvarpegift / mosegrisegift. Hæld lidt over maden til kattene og de kommer ikke til frokost mere.
Annonce
Hej Peter! Det er vel nok skønt at kunne sidde der bag skærmen i anonymitet?????

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg syndes at du skulle skyde dine 3 udekatte og naboerne får fred, for dine katte - Lort
sidder her og er glad for at mine naboer er normale mennesker


- Endjinn

Sidder og kikker på en elmåler der drejer den forkerte vej rundt :)
Skrevet af peter1215 den 01-09-2008 19:26
Jeg syndes at du skulle skyde dine 3 udekatte og naboerne får fred, for dine katte - Lort


Det var da en uhyggelig mening at have, skyder du også dine børn når de har lavet narrestreger med naboerne ???
Skrevet af peter1215 den 01-09-2008 18:08
Nyt tips. Inviter naboens katte til frokost. Få fat i noget muldvarpegift / mosegrisegift. Hæld lidt over maden til kattene og de kommer ikke til frokost mere.

Det kan godt være man ikke må komme med person angreb, som jeg har fået en løftet pegefinger omkring, men må man opfordre til ulovligheder og dyremishandling på lds forumet?

Det virker mere som om peter1215 bare skal provokere, og desvrre er vi dumme nok til at bruge vores tid på ham..

Hilsen Allan
Der er yderligere 82 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også