Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 100 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg tror nu ikke han bliver fjernet Kmt. vi har jo alle lov til at have en mening om tingene, at der så ind imellem dukker nogle extremer op er vi nok nødt til at tage som en oplevelse.

Men vi kunne skillinge sammen til en enkelt billet til manden, så sender vi ham til Sebirien for at hukke kul med en blød gummihammer. Han får udbetalt kost og logi pr. kg. kul han levere, så skulle problemet løse sig selv

og den gummihammer skulle være blød som kattel...

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
 Fedt at holde gang i en tråd man ikke har interesse i, andet end svine folk til som syntes det er et problem med katte som skider overalt....

Men tak....tak...
Den med Sibirien er en rigtig god og fornuftig tanke.
Man skulle måske bringe den i anvendelse ifm med mange tilfælde af stakkels utilpassede typer herunder Peter1215-typer. Gad vide om ikke de kunne lære tilpasning med gummihammeren i hånd i 30 graders kulde? :)
Så lige at en fængselsplads for vanskelige indsatte koster samfundet kr. 800.000 om året!!
Gad vide om ikke staten kunne tjene lidt ved at udlicitere den opgave til gamle KGBfætre i Gulag. De havde vist nok styr på de sager?? :)

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Skrevet af Bavianen den 20-02-2009 20:43
 Fedt at holde gang i en tråd man ikke har interesse i, andet end svine folk til som syntes det er et problem med katte som skider overalt....

Men tak....tak...


Bavianen: Han beder jo et eller andet sted selv om det. Når tråden endelig er død ud, får den lige et pift igen, og samtlige der har fulgt tråden får en besked om nye indlæg... Provokation fra en Troll...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 

det er klart at holde mus og rotter som kælledyr.

i stedet for katte der sk...r over det helle.!!!!!

Utroligt så følelsesladede folk bliver når det drejer sig om katte.
Har selv en udegående kat der også er kælekat, men nærer ingen illusioner om at den er en uskyldig lille kisser. Ligeledes har jeg svært ved at se at det skal påhvile den forulempedes tid og pengepung hvis en nabos kat er til gene. Hvis min kat generer nogen, er de velkomne til at bede mig om at holde styr på den. Hvis jeg ikke kan det, er de velkomne til at aflive den (sålænge de gør det hurtigt og humant).

Noget af den eneste der generer mig mht katteaflivning er når jægere der forpagter jagten et sted, afliver alle de katte de træffer udfra en bevidstløs devise om at katte skader vildtet (det har jeg mistet en kat på). Det er ikke deres bord, det skal den pågældende lodsejer gøre hvis han føler sig generet.
Det er nu ligegyldigt, hvilke dyr det handler om.
Jeg er generelt imod dyremishandling uanset dyrets art, og hvis idioterne så tilmed fryder sig over deres magt til at mishandle disse dyr, tænder jeg af.

Men ellers er jeg enig i dine betragtninger mht jægere, der ikke er lodsejere.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tusse, jeg tror ikke at du dybt i dit hjerte ville blive så glad hvis din nabo kommer og siger han har gasset din kat, fordi den rendte rundt inde på din grund...

Vores nabo har en lille pis køter, der står og gør hele sommeren (og vinteren) lige så snart vi rør os det mindste ude i haven. Jeg kan vel også aflive den humant, og sende en blykugle i dens retning. Den genere mig jo, og naboen kan jo tydeligvis ikke holde styr på den....

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også