Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Alle Katte ejere.

I har pligt til at holde jeres kat på egen grund !!! ....har undersøgt det...

Vi har selv alverdens katte rendende, har desværer måtte afskaffe vores sandkasse pga. det dejligt når børn finder små klumper, ja dæk den til men den "var" 15 m2 nu har de 1m2.
Så en opfordring hold jeres skidedyr hjemme.....
Skrevet af Bavianen den 19-01-2009 11:25
Til Alle Katte ejere.

I har pligt til at holde jeres kat på egen grund !!! ....har undersøgt det...

Vi har selv alverdens katte rendende, har desværer måtte afskaffe vores sandkasse pga. det dejligt når børn finder små klumper, ja dæk den til men den "var" 15 m2 nu har de 1m2.
Så en opfordring hold jeres skidedyr hjemme.....
Vi har rigeligt i et brokkehoved, så du behøver ikke deltage.
Og med hensyn til om Katte må løbe på din grund, så kan du jo bare indhegne den så Kattene ikke kan komme der ind. Du må også hellere lave et hegn henover hele din ejendom så fuglene ikke kan lande hos dig, tænk hvis de sked på dine fliser

 Ok, du har nok kat.

Men skal nok holde min mund....

Håndv. --->  Ejer du forummet ?'' måske en lille Wanna Be chef

By the way, så er min have hegnet ind, men du ved vel en kat kan hoppe....

----Over and out-----
Næh Bavian, Håndværkeren ejer ikke forummet, men derfor kan han da godt komme med fornuftige indlæg?? og har han ikke krudt nok i tastaturet, er vi mange som er klar til at sekundere ham, når der kommer tåbeligheder op.

Du skulle meget hellere glæde dig over at kattene holder bestanden af mus, rotter, mosegrise, evt. muldvarpe nede.
Og skider kattene ikke i grusbunken, så gør rævene og andre kreaturer det i stedet for.
Kattelort er iøvrigt ikke nær så farligt som rævelort.

Tag hellere at se pragmatisk på sagen, og glæd dig over positive ting i tilværelsen, i stedet for at lade dig pestilere af imaginære problemer. Selv om du får tvunget din nabo til at låse sine katte inde, døgnet rundt, vil andre katte blot overtage territoriet. Du får aldrig løst det problem, kan jeg garantere dig.

Fat alligevel mod og glæd dig over at der ikke er jordskælv, tsunami, orkan, pest og anden vederstyggelighed

Med venlig hilsen
ktm

 

Næh jeg er bare en ganske lille bruger, men med meninger som jeg ikke holder for mig selv.

Og nej jeg har ikke Katte, men en dejlig lille Dansk Svensk Gårdhund der sætter stor pris på at holde visse Katte oppe i træerne så længe som  muligt ad gangen

Dig kære Peter, hvad skulle vi dog gøre hvis vi ikke havde dig at give nogen på Møtsen

En kat mere, har fået en køre tur SKØNT
For omkring 65-70 år siden var der, syd for grænsen, også nogle meget små, småt begavede undermålere, der hævdede sig selv ved at forgribe sig på sagesløse og værgeløse.
Få dig dog en tilværelse i stedet for at føle dig betydningsfuld og stor ved at udføre dyremishandling.
Det var måske også dig med afbrænding af levende marsvin for nylig?
Håber Allan E vil tage affære!

Med venlig hilsen
ktm

 

Mon det er ham med Malerhjernen du hentyder til Kmt
Nu skal du jo tænke på at Peter ikke kan gøre for at hans forældre satte ham i verden, de er nok meget kede af sådan en uopdragen knægt eller også tager de en rotation hver gang han dummer sig.
Man kan i alle tilfælde godt sige, at ham har forældrene slet ikke været heldige med, lige som ham ka'len med malersyndromet!!
Desværre tror jeg sådanne totalfjolser er uden for enhver form for pædagogisk rækkevidde.
Man kan da prise sig lykkelig for at man ikke har en så syg nabo, og kun skal opleve tåben her på LDS, hvor jeg håber han bliver fjernet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også