Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 110 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Sjovt så mange Email man pludeselig fik
Jeg kan kun gentage hvad jeg skrev tidligere.

 

DON´T FEED THE TROLL

Til Ktm:
Det er nok fordi for mange både tilhængere og modstandere af katte tillægger dem menneskelige egenskaber. At sige at "det er synd for katten at den under nogen omstændigheder bliver skudt!" eller at sige "den har "godt af" at blive overhældt med diverse kemikalier, så kan den lære det!" er begge eksempler på dette.

Til Jacko:
Glad ville jeg ikke blive, men ville syntes det var i orden. Når man anskaffer sig et dyr, påtager man sig også ansvaret for at holde det forsvarligt. Det være sig både overfor dyret og naboer.
Det skal tilføjes at jeg er opvokset på en gård, så kan ikke identificere mig med det pladderromantiske syn mange mennesker har på dyr.

Sålænge naboens hund gør inde i naboens have kan du ikke rigtig aflive den. Der er du nødt til at gå til politiet (ikke at man får noget ud af det).
Med hensyn til den lille hund der står og skaber sig i nabo haven, så skal den blot gentagende gange have et strint vand, så ophører det pjat hurtigt. Men det er faktisk ejeren der ikke har opdraget sin hund ordentligt. Du kunne jo prøve at spørge den "om den skal i bad", det er løsningen med min egen hund når hun står og skaber sig og jeg gentagende gange har bedt hende tie.
Virkelig en tråd med råhygge..

Sniffer  
Håndværkeren og dine andre co`ere. Jeg synes I skal lade være med at blande jer i debatten. Er det jer eller mig der har et problem ??

det er en fordel i at holde mus og rotter på afstand.

så damerne er fri for at stå på skamlerne og skrie mus og rotter hjælp mig

så kommer en skovl og banker dem baing baing baing.!!!!!

eller en miau maskine. (en kat) ?

Hej..
Sikke en tråd.... Folk der kommer forbi siden for første gang, kan da virkelig se vi er "seriøse"
Håber solen må skinde på jer ;-)

Mvh Jan J
Skrevet af peter1215 den 22-02-2009 20:42
Håndværkeren og dine andre co`ere. Jeg synes I skal lade være med at blande jer i debatten. Er det jer eller mig der har et problem ??


Ha Ha Ha !
Hvad ville du dog gøre hvis vi ikke gad give dig nogen på Møtsen
Grine af dig Tumpe
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også