Katte lort.

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter
confused confused smile
Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og... Vis hele indlægget
122 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
se den lille kattekilling  nej hvor er den sød  den har fin hvide poterog en pels så blød              glædelig jul søde peter

der er altid solskin bag skyerne

se den lille kattekilling nej hvor er den sød den har fin hvide poterog en pels så blød
Og om lidt er den DØD
glade jul dejlige jul og husk at alle menesker har krav på et liv også peter at det så er på en lukket afdeling er jo lige meget hvis det er der han har det bedst

der er altid solskin bag skyerne

Jeg har godt nok tænkt på det ! Men jeg tror ikke at de har adgang til pc-er et sådant sted.

Næh jeg er efter hånden kommet frem til at Peter er en stor skarns knægt, der bare vil være på tværs  
Da han skulle til verden var de nød til at hive ham ud med en tang, der havde han også lagt sig på tværs  
Og vi ved jo at børn der er kommet til verden på denne måde kan være meget vanskelige at opdrage på
Peter er nok kommet over de 30 af alder, men af sind er han udviklings mæssigt nok kun nået 9 års alderen
Og vi ved jo nok alle os der har eller har haft børn, at i den alder er drenge børn nogle gange uden for pædagogisk række vidde

Don´t feed the TROLL
Annonce
M&&.

du kan andskaffe en antiluftkanon.!

sår skal de nok holde lortebombere på afstand.
Jeg kom lige til at tænke på om ikke det er synd for de andre på den lukkede,
At han skal være der

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
har selv problemer med naboens katte der tisser skider i min carport, ligger på min bil. når det regner holder bilen ude, så ligger de da ikke på den, har strøet hjorttaksalt, det hjælper på tisseproblemet.
naboen skulle bygge et lille bitte hus hvor katten kan varme sig.
Jeg siger ikke noget for vi vil ikke være uvenner med dem.

Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.

Hej Peter1215

Uha, jeg kan godt følge dig i din frustration. Til trods for at jeg har 2 katte er der ikke noget mere træls end lort der hvor familien skal være og opholde sig.

Men der er løsninger der ikke kræver gift, transport langt væk og andre grusomheder.

Katte hader lugte fra mange ting. Men en ting de helt og holdent ikke kan udstå er lugten fra krydderurter - oregano især. Så hvis du har muligheden for at så oregano på stedet som de har udset sig så er det en løsningsmulighed.
Desværre skal oregano sås hvert år da den ikke kan klare en dansk vinter. Strøgning af tørret oregano ud over området kan også bruges men skal gentages med jævne mellemrum igennem sommeren.

En anden ting er at lægge forhindringer i vejen. F.eks. dække jorden med granris eller noget andet der gør at kattene ikke kan komme til. Efter et stykke tid opgiver de stedet og finder et nyt. Det nye sted er så forhåbentligt ikke i din have.

Du kan også tale med din nabo om problemet. Nogle gange kan det også løses ved at naboen i et stykke på hans side laver jorden meget løs og hælder lidt fra kattebakken ud på det. Så vil kattene bruge det og problemet er løst.
Håber du får løst problemet på en fornuftig måde.
Med venlig hilsen
Klaus

Til Henrik S : Tal med dine naboer. De er sikkert ikke klar over at deres katte gør det. Og vil sikkert gerne hjælpe dig med at få kattene til at stoppe med det.
Og lad endelig vær med at smide vand på en kat der ligger på en bil - den bruger klørne for at komme væk. Og det giver ridser i lakken!

Hej Klaushp.
Og velkommen på LDS.

Det er ikke fordi Peter har problemer med kattene, men han elsker at være på tværs.

Du ved jo godt at der findes menesker der kun har det godt hvis de kan lave lidt rav i den, og det er for det meste det Peter bruger LDS til. Jeg tror såmænd ikke der er noget ondt i manden, han elsker bare at drille vi andre. Og som du kan se er vi med på legen og giver ham igen så hatten passer.

V.h.  Håndværkeren

Der er yderligere 32 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også