må jeg sælge min fangst?

jeg har et fritidsfiskerkort-det som koster 250 kr må jeg da sælge min fangst,hvis ikke jeg må, hvad skal der så til før jeg må sælge min fangst uden at købe mig til en a-status som erhvervsfisker? håber at få svar.
på forhånd tak!
jeg har et fritidsfiskerkort-det som koster 250 kr... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det største GRØD hoved må da være dig

Det er da netop på grund af dig og så den abekat der render rundt og ødelægger det for andre fritids fiskere der er skyld i at vi har "folk" der render rundt og deler bøder ud. Det er også jer der ødelægger det for dem der skal leve af det.
Og det har intet med Jantelov at gører, for var manden erhvers fisker ville det være alle tiders, men så længe han laver det som en ulovlig foretning skal han bare ned med nakken. Jeg har intet imod den fritids fisker der lige langer et par af hans fisk over lønningen og får lidt kroner til olien for det, sålænge det holdes på et plan hvor det bare er et par stykker af hans samlede fangst den dag.

Hvis du tror på historien er du dælme naiv... Hallo kom lige ind i kampen.. der er nogle mennesker der tror på alt hvad der bliver skrevet.. :-) du er åbentbart en af dem.. nu spiser jeg selv de fisk jeg fanger.. så jeg kan vel ikke ødelægge dit humør med det .. men ta dog lige og skelne skidt fra kanel.. og du har jo ikke ondt af folk der langer "nogle" få stykker over rælingen .. Hallo dobbelmoral mand der .. det er sku da en underlig for for holdning at ha..

Jeg har fanget 3 tons fisk med et garn... den tror du vel også på.. HALLO der vågn op..

MVH Hald

Ja selvfølgelig fangede du 3 t. fisk med dit garn, var det ikke det du satte der var ca. 15 Km. langt
Og vrøvle vrøvle ! Vil du citere mine udtalelser så husk at få det hele med, ikke blot det du syntes er værd at lave om på.
Og nej Hald mit humør fejler ikke noget i dag, jeg bliver ikke i dårligt humør af vores ordkløveri men tager det som det er.
rubenhald hvad laver du det jeg mener er at du betaler skat af din løn og der kommer en der laver det samme som dig men ikke betaler skat af det som han tjæner
rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Min filosofi angående skal er at vis man har et arbejde og betaler sin skat der så burde man ikke blive beskattet af det man går og laver i sin fritid.

jeg ved godt den ikke helt holder i alle tilfælde. Feks ved større byggerier. Men vis naboens lige skal have skiftet en dør eller noget i den dur kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle kunne tjene lidt lommepenge på det.

Og det tror jeg de fleste er enige om.

Og så synes jeg genneralt vi er ved at gro til i regler. Det er ikke til at holde styr på mere som almindelig borger.
Nu går jeg også en del på jagt og den nye våbenlov gør at jeg ikke kan slå en skid forkert med geværet i hånden uden jeg rykker direkte i fengsel.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis