selv kørene magnet motor

se disse film
http://www.youtube.com/watch?v=jYcjjSfiNNE
http://www.youtube.com/watch?v=PFGiWiXMHn0

nogen af jer det ved hvor man kan få en tegning over hvordan man laver sådan en eller bare flere oplysninger om den. kunne godt tænke mig at lave en selv.
på forhånd taksmile
se disse film http://www.youtube.com... Vis hele indlægget
87 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dino.

Forhåbentlig vender du tilbage med mere information om denne maskine. Meget spændende at læse. Jeg har selv rodet meget med det, så jeg synes at det er ekstra interressant, at følge dine tanker om maskinen.


v.

laura
Citat fra MarkHerskind

For det første.. Kan vi lade vær med at kalde det fri energi? Der findes ikke fri energi! BASTA!
Citat fra MarkHerskind


Jeg synes vi skal kalde det fri energi, indtil vi har fundet ud af hvad det er, om det er der og hvordan vi evt. kan tæmme det wink

Citat fra MarkHerskind

For det andet, så giver jeg ikke meget for din teori om æter der holder magneterne opladt..
Citat fra MarkHerskind


Det var heller ikke det jeg skrev - derimod mener jeg at ved at magneterne bevæger sig på en bestemt måde og på en bestemt måde i forhold til hinanden kan det være muligt at der kan opfanges "fri" energi fra rummet.

Egentlig er jeg ikke selv særlig begejstret for disse magnet - eller elektriske energimaskiner, idet jeg i tidens løb har set mange komme med den ene mere fantastiske forklaring efter den anden og historier, som til forveksling ligner hinanden, om at der kom nogen og snuppede opfindelsen - og min bil kører stadig rundt med en benzinslugende forbrændingsmotor.... så jeg er ikke utilbøjelig til at give dig ret mht. at magnetmotorerne kun fungerer i et stykke tid fordi bevægelsesenergien modsvares af en samtidig afladning af magneterne - spændende at høre Dinoo17´s forklaring om et par måneder.

Mvh Ole ben
Citat fra HansW

Her står alt hvad I behøver for at forstå og forklare det alt sammen, prøv at læse det grundigt igennem først:

http://mysite.du.edu/~jcalvert/phys/physhom.htm


Arh, ved du hvad HansW- det er sgu da ret så megen en viden at skulle fordøje. wink (Ja, ja, jeg prøver da efter fattig evne. wink )

Kan vi ikke bare nøjes med kommentarerne fra Dinoo17 om disse magneters (eller så'n noget) overskudsenergi, som for flere ugers tid skulle have været præsenteret.

Nå, men, som for så mange andre, har vel Dinooen oplevet skuffelsen over, at ikke kunne overliste naturlovene.

Det ville klæde ham at erkende, at han tog fejl. Men formentlig ser vi ikke mere til ham.

Jerry

PS: Den der med en bil, der kører på vand.

Jamen dog; endnu en gang gratis energi. SaudiArabierne burde ryste i bukserne. Out med olie, In med vand.

Min lokale tankstation har ikke noget vand i standerne - endnu!

Men måske kan man håbe på magnetiseret vandbrændstof.
Citat fra Ole ben

Hej Jeert,

Måske har du ret - men sæt du ikke har, så ville det jo være dumt ikke at forsøge! Efter min mening er det en naturlov, at der findes fri energi, men måske ikke helt som vi forstår det - måske lige så simpelt, som at al vækst skyldes en elektromagnetisk udjævningsproces mellem geosfæren og atmosfæren.

Mvh Ole ben


Ja, ikke at forsøge - det er vel dumt!

Men kan ikke bruge det der med at al vækst skyldes ... elektromagnetismes udjævning mellem .... Det ER forsøgt.

Nå, men det var vel ham, Dinoo17, der startede denne debat. Og lovede at
komme med resultatet i løbet af en uges tid. Men som åbenbart stadig har problemer med postvæsenet.

Venter stadig - på skrømt- og véd, at jeg IKKE får svar - på demonstrationen af Dinoo17's magnetmotor.

Alt mens han piller ved sine magneter og starter og starter motoren med fingerstart og må se den stille og roligt gå i stå.

Nå, men lad fantasien leve. Og, forhåbentlig, leve sammen med skepticisme.
Annonce
Hej Jerrt,

Det er i orden at du er skeptisk, men behøver du nedgøre og fejlcitere, fremfor selv at bidrage med noget konstruktivt?

Mvh Ole Ben
Citat fra Ole ben

Hej Jerrt,

Det er i orden at du er skeptisk, men behøver du nedgøre og fejlcitere, fremfor selv at bidrage med noget konstruktivt?

Mvh Ole Ben



Enig !!!

v.

laura
Citat fra Ole ben

Hej Jerrt,

Det er i orden at du er skeptisk, men behøver du nedgøre og fejlcitere, fremfor selv at bidrage med noget konstruktivt?

Mvh Ole Ben


Fejlcitere? Har jeg det, så undskylder jeg. Hvilke fejlciteringer tænker du på?

Fortæl. Fortæl. Afslør mine fejlciteringer.

Og har jeg ikke vist tidligere tiders forsøg på overlisten af naturlovene.

Og er det at være skeptisk lig med at nedgøre?

Og så det med at bidrage - med noget konstruktivt - så er det vel konstruktivt at påvise - gøre opmærksom på - at der er naturlove, der ikke kan overlistes med magnet'overtro'.

Og bemærk, at Dinoo17 nu er totalt tavs. Eneste forsvar fra ham var, at han var fornærmet. Åbenbart lige som dig. wink

30.5. 2008 skrev han - 17-Dinooen:

"min dynamo som ikke har nogen modstand kommer næste uge så han jeg love jer for den laver mere strøm end den bruger.. "

Trods den sproglige armod i denne sætning kunne den vel forstås som, at vi ville få bevis på, at perpetuum mobile-problematikken var løst inden for en uge.

Hvis muligt, at den kan generere mere strøm, end den forbruger, så er det et paradigmeskifte i menneskelig viden.

Det kan den ikke. Derfor er Dinoo17 totalt tavs nu.

(Han sidder vel og piller med magneterne lige nu - og - klør sig i håret)

Jerry

PS: Er dét at nedgøre ? Nå, gider ikke vente på et svar. wink

PPS: Til dig Laura.
Beundringsværdigt bidrag til debatten:

Dit:

Enig!!

Giver anledning til dybe filosofisker tanker om tilværelsen. Eller bare at lalle med på andres tanker. Hvad vælger du, Laura.

Nåh, vel et ligegyldigt spørgsmål.

PPS: Dinoo17? Hvordan har magneterne det. Genererer de energi? Eller skal man stadig give dem et skub for at få dem til at rotere et stykke tid?
Hej jerrt.

Jeg kan bare forestille mig, at dinoo17, når han nu har fundet ud af, at det med magneterne ikke virker, ikke "tør" komme med flere meldinger om hvordan det gik. Fordi han bliver ligesom holdt til grin her.

Synes det er synd, at vi mister en bruger, der som i dette tilfælde har startet en meget spændende tråd.

v.

laura
Citat fra jerrt

Fejlcitere? Har jeg det, så undskylder jeg. Hvilke fejlciteringer tænker du på?

Fortæl. Fortæl. Afslør mine fejlciteringer.

Og har jeg ikke vist tidligere tiders forsøg på overlisten af naturlovene.

Og er det at være skeptisk lig med at nedgøre?

Og så det med at bidrage - med noget konstruktivt - så er det vel konstruktivt at påvise - gøre opmærksom på - at der er naturlove, der ikke kan overlistes med magnet'overtro'.

Og bemærk, at Dinoo17 nu er totalt tavs. Eneste forsvar fra ham var, at han var fornærmet. Åbenbart lige som dig. wink

30.5. 2008 skrev han - 17-Dinooen:

"min dynamo som ikke har nogen modstand kommer næste uge så han jeg love jer for den laver mere strøm end den bruger.. "

Trods den sproglige armod i denne sætning kunne den vel forstås som, at vi ville få bevis på, at perpetuum mobile-problematikken var løst inden for en uge.

Hvis muligt, at den kan generere mere strøm, end den forbruger, så er det et paradigmeskifte i menneskelig viden.

Det kan den ikke. Derfor er Dinoo17 totalt tavs nu.

(Han sidder vel og piller med magneterne lige nu - og - klør sig i håret)

Jerry

PS: Er dét at nedgøre ? Nå, gider ikke vente på et svar. wink

PPS: Til dig Laura.
Beundringsværdigt bidrag til debatten:

Dit:

Enig!!

Giver anledning til dybe filosofisker tanker om tilværelsen. Eller bare at lalle med på andres tanker. Hvad vælger du, Laura.

Nåh, vel et ligegyldigt spørgsmål.

PPS: Dinoo17? Hvordan har magneterne det. Genererer de energi? Eller skal man stadig give dem et skub for at få dem til at rotere et stykke tid?
Nej jeg er ikke tavs og sidder ikke og klør mig i håret det er så latterlig at sidde og læse hvad du skriver. det er fint du ikke tror på det.. og ja det er da nedladene at skrive "(Han sidder vel og piller med magneterne lige nu - og - klør sig i håret)" det eneste som du gør er jo bare at sidde her inde og er sur over du ikke kom på noget som bare var lidt spænnende at rode med... jeg har fået den til at lave mere strøm end den bruger men ikke mere strøm ud over som jeg kan bruge til noget og min ustabile konstruktion væltede da den havde stået et par timer men klø du dig lidt i håret og tænk over hvordan jeg kunne få den til at køre...prøv evt www.youtube.com og søg efter magnet motor så kan det være du bliver klogere.
til i andre jeg skal nok få den lavet med en dynamo mere har fået en smed med ind over så bare vent og se.
vender tilbage en gang efter sommer
Der er yderligere 47 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis