selv kørene magnet motor

se disse film
http://www.youtube.com/watch?v=jYcjjSfiNNE
http://www.youtube.com/watch?v=PFGiWiXMHn0

nogen af jer det ved hvor man kan få en tegning over hvordan man laver sådan en eller bare flere oplysninger om den. kunne godt tænke mig at lave en selv.
på forhånd taksmile
se disse film http://www.youtube.com... Vis hele indlægget
87 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Dinoo17

lige som den her
http://www.youtube.com/watch?v=Ooa8EBXKDW4&feature=related

bare ikke så stor og den er ikke færdig men har fanget iden

er ca lige så langt som i denne her film... kan være i fanger lidt mere af det når i ser den.
www.youtube.com/watch?v=ZI4NDrPQ2rA&feature=related


Og bla, bla, bla. Ih, hvor er de vidunderlige. Skaber gratis energi.

Gu' gør de ej. Gentager: GU' GØR DE EJ!

Århundreders forsøg med perpetuum mobile har aldrig lykkedes, og vil aldrig lykkes. Naturlovene lader sig ikke overliste!

Og du selv, Dinoo17, kom den 30-05-2008, 19:53 med denne påstand:

"min dynamo som ikke har nogen modstand kommer næste uge så han jeg love jer for den laver mere strøm end den bruger."

'Næste uge' er forlængst overskredet, og din 'merstrømsmaskine' er garanteret ikke i drift.

Troede du, at jeg havde glemt dit naive udsagn, siden du nu fyrer nye argumenter af om disse fantasier.

Nå, men trøst dig med, at du ikke er alene om overtroen om at kunne trække energi ud af ingenting. Nærmest utallige har forsøgt, men ingen - INGEN - har lykkedes!

Når manden på patentkontoret modtager en ansøgning om patent på en evighedsmaskine (perpetuum mobile) så sukker han i sit stille indre; åh, nej, nu igen! - og beder ansøgeren møde op med en arbejdende model, vel vidende, at så kommer den ansøger ikke igen.
Citat fra jerrt

Århundreders forsøg med perpetuum mobile har aldrig lykkedes, og vil aldrig lykkes. Naturlovene lader sig ikke overliste!


Hej Jeert,

Måske har du ret - men sæt du ikke har, så ville det jo være dumt ikke at forsøge! Efter min mening er det en naturlov, at der findes fri energi, men måske ikke helt som vi forstår det - måske lige så simpelt, som at al vækst skyldes en elektromagnetisk udjævningsproces mellem geosfæren og atmosfæren.

Mvh Ole ben
Citat fra Ole ben

Hej Jeert,

Måske har du ret - men sæt du ikke har, så ville det jo være dumt ikke at forsøge! Efter min mening er det en naturlov, at der findes fri energi, men måske ikke helt som vi forstår det - måske lige så simpelt, som at al vækst skyldes en elektromagnetisk udjævningsproces mellem geosfæren og atmosfæren.

Mvh Ole ben


Uf! En udjævning mellem geoen og atmoen - elektromagnetisk udjævned?

Men o.k., må jeg præsentere et par eksempler på fortids og nutids 'gratis energi'-tro:

http://www.lhup.edu/~dsimanek/museum/unwork.htm

Som du kan se, så har man i århundreder forsøgt sig med magneter, vægtstangs..øh...et ellerandet, ja sågar det der med hårrørsprincippet.

Alt uden at virke.

Ville ellers give et spark i røven på saudierne og andre olieleverandører, hvis magnet- og andre gratis-energi-leverandører kunne udføre deres stunt.

Gentager:

Dinoo 30-05-2008, 19:53 : "min dynamo som ikke har nogen modstand kommer næste uge så han jeg love jer for den laver mere strøm end den bruger.."

Hvor bliver den af, Dinoo! Din overstrømningsgenererendedynamo? biggrin

Nåh, ja, selvfølgelig smuttede det. Drømme kontra virkelighed.
Ole Ben.. De fleste naturvidenskabeligt uddannede folk, er opdraget til at være possitivistiske indstillede.. Dvs, at man ser alle fysikkens love som provisoriske sandheder.. Dvs igen sige, at man ved at lovene i bedste fald er simplificerede approximationer af sandheden, der til en hver tid kan hænde at blive erstattet af en ny og mere korrekt approximation, f.eks. som det skete for Newtons anden lov (F=m*a), da Einstein fremsatte sin relativitets teori (Dog holder Newtons anden lov meget godt så længe man ikke nærmer sig lysets hastighed)

Pointen med den tekst er, at man ikke skal være blind for nye muligheder.. Loven om at energi og masse hverkan kan skabes eller destrueres kan også være forkerte..

Men alligevel forbeholder jeg mig retten til at tvivle på at de bliver modbevist. Og da i særdeleshed af en magnetmotor som denne, der helt sikkert ikke generere energi, men blot tapper magneterne..

Hvis du endelig vil snakke om fri-energi maskiner, der høster universets energier, så snak dog om vindmøller, solceller osv.. Maskiner, som laver 'gratis' energi, men absolut ikke fri-energi maskiner eller evighedsmaskiner..

Mvh

Mark Herskind

Citat fra jerrt

Og bla, bla, bla. Ih, hvor er de vidunderlige. Skaber gratis energi.

Gu' gør de ej. Gentager: GU' GØR DE EJ!

Århundreders forsøg med perpetuum mobile har aldrig lykkedes, og vil aldrig lykkes. Naturlovene lader sig ikke overliste!

Og du selv, Dinoo17, kom den 30-05-2008, 19:53 med denne påstand:

"min dynamo som ikke har nogen modstand kommer næste uge så han jeg love jer for den laver mere strøm end den bruger."

'Næste uge' er forlængst overskredet, og din 'merstrømsmaskine' er garanteret ikke i drift.

Troede du, at jeg havde glemt dit naive udsagn, siden du nu fyrer nye argumenter af om disse fantasier.

Nå, men trøst dig med, at du ikke er alene om overtroen om at kunne trække energi ud af ingenting. Nærmest utallige har forsøgt, men ingen - INGEN - har lykkedes!

Når manden på patentkontoret modtager en ansøgning om patent på en evighedsmaskine (perpetuum mobile) så sukker han i sit stille indre; åh, nej, nu igen! - og beder ansøgeren møde op med en arbejdende model, vel vidende, at så kommer den ansøger ikke igen.

jeg er ligeglad med hvad din mening er når den er så negativ men en ting vil jeg blot sige min dynamo ligger på post huset da jeg ikke var hjemme i dag D16/6 jeg kan jo ikke lige gøre for at den to lidt meget længere tid end han sagde der gjorde.. men kan du ha det..
det var så sidste gang jeg brugte dette forum skal nok holde min gratis energi og ider for mig selv.biggrin
Citat fra Dinoo17

det var så sidste gang jeg brugte dette forum skal nok holde min gratis energi og ider for mig selv.biggrin


Næh, nej, nu fortsætter du med at berette.confused
Vi er sikkert mange, der med spænding følger med i dette spændende eksperiment!smile
Stopper du nu, er det det samme som at kapitulere på forhånd!wink
Vi vil fa'me har resultatet!!

Uden utrættelige entusiaster havde vi ikke set nogen udvikling i teknologien fra abeniveauet og til nu!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Citat fra MarkHerskind

Men alligevel forbeholder jeg mig retten til at tvivle på at de bliver modbevist. Og da i særdeleshed af en magnetmotor som denne, der helt sikkert ikke generere energi, men blot tapper magneterne..

Hvis du endelig vil snakke om fri-energi maskiner, der høster universets energier, så snak dog om vindmøller, solceller osv.. Maskiner, som laver 'gratis' energi, men absolut ikke fri-energi maskiner eller evighedsmaskiner..


Hej MarkHerskind,

Fidusen ved magnetmotorerne, som findes i flere forskellige udgaver, skulle netop være at magneterne ikke tappes for energi, men derimod genererer universets energier eller fri energi, som det populært kaldes. Vi kan sammenligne en magnetmotor med en vindmølle. En vindmølle fungerer ved at vinden suser forbi vingerne, som er udformet på en speciel aerodynamisk måde for at udnytte vinden bedst. En magnetmotor fungerer ved at en elektromagnetisk kraft (andre bruger andre udtryk - f.eks æteren) passerer forbi magneterne, som må sættes i rotation for at afbøje energien og frembringe mere rotation - en stillestående vindmølle er også svær at hente energi ud af. Problemet ved magnetmotorerne er at forstå hvordan og hvorfor de virker - derfor er de ikke færdigudviklede, således at vi kan udnytte dem effektivt.

Elektromagnetisme er egentlig ret uudforsket og mange har helt fejlagtige opfattelser af hvordan og hvorfor den fungerer:

Mange tror f.eks. fejlaftigt at elektrisk strøm løber inde i en ledning medens den rent faktisk løber udenpå. Mange tror også en generator skaber energi, medens den snarere opfanger/omdanner den. Hvorfor 2 magneter henholdsvis frastøder og tiltrækker hinanden - kunne jeg godt tænke mig en god forklaring på - selv Newton var inde på at det måske ikke var en egenskab ved legemerne (æblet og jorden) selv.

Mvh Ole ben
For det første.. Kan vi lade vær med at kalde det fri energi? Der findes ikke fri energi! BASTA!

Hvis, og nu siger jeg HVIS, din teori om at æteren eller what-ever, holder magneterne igang, så er der igen ingen fri energi i maskinen. Det er ganske enkelt en energi-konverterende maskine, som alle andre energikilder vi bruger idag..

For det andet, så giver jeg ikke meget for din teori om æter der holder magneterne opladt.. Jeg har været godt rundt på google og sat mig nogenlunde ind i teorien.. Som jeg forstår det, er æter, eller X-æter partiklerne ifølge teorien, de partikler et magnetfelt består af.. Altså intet nyt under solen, udover at vi kalder det et magnetfelt måtte bestå af, for noget andet..

Så teorien bag at en perendev motor skulle holdes "opladt", bygges på, at jordens, solens eller noget andets magnetfelt skulle holde disse magneter "opladet", hvilket vel teoretisk set også skulle kunne lade sig gøre i en vis grad, hvis alle magneterne vender i samme retning, som det magnetfelt som skal oplade dem..

Igen, jævnfør min tidligere post, tillader min naturvidenskabelige baggrund og dermed positivistiske indstilling, ikke at afvise det, før det er modbevist, men omvendt heller ikke at godtage det, før jeg har set det bevist af en pålidelig kilde eller gennem en tilstrækkelig mængde pålidelige forsøgsresultater..

Men stadig mener jeg, at en perendev motor er det rene bull-shit.. Jeg har fundet flere steder (dog heller ikke videnskabelige), hvor der fortælles om, at disse magneter aflades, endda indenfor et par måneder.. Dette passer også noget bedre med den konventionelle magnet-teori..

Mvh

Mark Herskind

Der er yderligere 57 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis