selv kørene magnet motor

se disse film
http://www.youtube.com/watch?v=jYcjjSfiNNE
http://www.youtube.com/watch?v=PFGiWiXMHn0

nogen af jer det ved hvor man kan få en tegning over hvordan man laver sådan en eller bare flere oplysninger om den. kunne godt tænke mig at lave en selv.
på forhånd taksmile
se disse film http://www.youtube.com... Vis hele indlægget
87 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra jerrt

Fejlcitere? Har jeg det, så undskylder jeg. Hvilke fejlciteringer tænker du på?

Fortæl. Fortæl. Afslør mine fejlciteringer.
Citat fra jeert

Hej Jeert,

Det er muligt at du ikke forstår hvad der menes med: "at al vækst skyldes en elektromagnetisk udjævningsproces mellem geosfæren og atmosfæren" - derfor behøver du vel ikke fejlcitere og forvanske det som en lille skoledreng?

Mvh Ole ben
Jeg glæder mig! Du må endelig uploade billeder og tegninger. (med mindre det er din hemmelighed indtil du får taget patent på det wink ) - men jeg ser frem til at se resultatet.

Hej dinoo17.

Det glæder mig, at du stadig er med smile Ser frem til at høre mere smile

v.

laura
Citat fra Dinoo17

Nej jeg er ikke tavs og sidder ikke og klør mig i håret det er så latterlig at sidde og læse hvad du skriver. det er fint du ikke tror på det.. og ja det er da nedladene at skrive "(Han sidder vel og piller med magneterne lige nu - og - klør sig i håret)" det eneste som du gør er jo bare at sidde her inde og er sur over du ikke kom på noget som bare var lidt spænnende at rode med... jeg har fået den til at lave mere strøm end den bruger men ikke mere strøm ud over som jeg kan bruge til noget og min ustabile konstruktion væltede da den havde stået et par timer men klø du dig lidt i håret og tænk over hvordan jeg kunne få den til at køre...prøv evt www.youtube.com og søg efter magnet motor så kan det være du bliver klogere.
til i andre jeg skal nok få den lavet med en dynamo mere har fået en smed med ind over så bare vent og se.
vender tilbage en gang efter sommer

Kære Dinoo17!

Jeg beklager, at jeg har været ubehøvlet i mine indlæg. Ikke taget dig seriøst nok! Været nedladende!

UNDSKYLD!

Forstå mig ret. Jeg har selv spekuleret over, undersøgt, prøvet det der med 'gratis energi' eller hvad man nu kalder dette med perpetuum mobile. Og det gennem årtier. Har læst bøger om det, besøgt talrige indernetsider om det. Debatteret med andre som var 'lige ved at have løsningen' - og lovet at indvi mig i miraklet.

Men det har altid glippet - de forsvandt ALLE (gentager ALLE) med et: 'vender tilbage'.

Derfor min skepsis, som så er blevet udmøntet i nogle måske for sarkastiske udbrud.

Så derfor, tilgiv mig! Jeg vil ydmygt afvente at smeden har hjulpet dig med dynamoen til efter sommerferien.

At der endelig er en der vender tilbage med beviset på en maskine, der kan lave mere strøm end den forbruger er at ligne med er mirakel.

Venter spændt på, hvornår sommerferien er slut og fremtidens energikilde offentliggøres.

PS:
Selvfølgelig har jeg da you-tubed for magnetmotorer:

Og som den engelske dronning udtaler: 'I'am not amused' - eller på dansk: Jeg er ikke imponeret.

Men at du har løst (eller er lige ved med hjælp af smeden) imponerer mig.

Altså når resultatet præsenteres.

Venter! Venter! Til efter sommerferien. cool
til dinoo. Husk at få patent på din maskine hvis den laver mere strøm end den bruger, for så er den sgu millioner værd

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Annonce
Citat fra Rolias

til dinoo. Husk at få patent på din maskine hvis den laver mere strøm end den bruger, for så er den sgu millioner værd

Hej Rolias!

Vi må nok affinde os med, at 17dinoo'en er gået tør for strøm. Som man ser på de you-tuberne, der henvises til, dasker de til deres magneter og får dem til at rotere et stykke tid.

Millioner værd. Næh , milliarder, trilliarder værd. Hvis de virkede. Hvad de selvfølgelig ikke gør.

Var der ikke noget med en uges tid, før 17dinooen ville komme med beviset - og er der ikke gået mere end en måned nu?

Hvor er dinoo17 nu. Savner også du, Laura, ham?

Bryder mig ikke om at blive den, der er skyld i, at "at vi mister en bruger" - men, for satan - han kom med en løsning på energiproblemerne. Hævdede i hvert fald, at han havde den. Så du, Laura, en dino-løsning.

Ak - ak - ak. Var det bare endnu et forsøg på at være smart. Så i hvert fald ikke nogen løsning på energiproblematikken. Han nusler vel stadig med nogle magneter.

Jerry
Citat fra laura

Hej dinoo17.
Det glæder mig, at du stadig er med smile Ser frem til at høre mere smile
v.
laura

Tjah. Laura, også jeg ser frem til at høre mere. Eller - for at være realistisk - ser frem til ikke at høre en skid om en fungerende overenergigenerende maskine.

Fordi det er en umulighed. Og Dinoo17 formentlig stadig pusler med magneterne uden at forstå, at man ikke kan overliste naturlovene.

Gider du virkelig, Laura, savle over denne dinoo17-fantasiering.

Forstå dog, Laura, at 17dinooen aldrig nogen sinde vil kunne overliste naturlovene.

Og derfor vil han ALDRIG - gentager ALDRIG - præsentere den maskine han indledte denne debat med at hævde at være i færd med at skabe.
Men hvad nu hvis? Hvis man kunne komme med en anden legering på magneterne, der kunne klare noget mere. Kun en tanke.

Citat fra grossmann

Man lærer så længe man spørger.
quote]

Ja, ja! Grossmann. Men det at lære kræver, at man får svar på spørgsmålene.

Utallige har spørgsmålene været, hvorfor ikke alle disse 'gratis-energimaskiner' ikke for længst har udkonkurreret oliesheikernes oliemonopol (energimononopoler).

Hvor blev svarene af?

Selv en Dinoo17 blev tavs - gæt hvorfor? Han havde ellers lovet os den epokegørende nyhed inden for en uge.

(Hej! Dinoo, er du der?)

Nåh, han sidder vel og skubber lidt til magneterne i håb om, at de gider skabe energi. cool

Jerry
Så lad ham nu være! Det er ferie tid, hvem ved om han er på ferie? Det synes jeg han skal have lov til, uden at blive kommenteret på denne måde herinde. Jeg siger ikke du sviner ham til, men jeg opfatter det en smule nedladende. Ja okay, der er gået lang tid, men jeg regner nu med at få svar på et eller andet tidspunkt. Lad os nu bare vente.

Der er yderligere 37 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis