Citat fra Dinoo17
Nej jeg er ikke tavs og sidder ikke og klør mig i håret det er så latterlig at sidde og læse hvad du skriver. det er fint du ikke tror på det.. og ja det er da nedladene at skrive "(Han sidder vel og piller med magneterne lige nu - og - klør sig i håret)" det eneste som du gør er jo bare at sidde her inde og er sur over du ikke kom på noget som bare var lidt spænnende at rode med... jeg har fået den til at lave mere strøm end den bruger men ikke mere strøm ud over som jeg kan bruge til noget og min ustabile konstruktion væltede da den havde stået et par timer men klø du dig lidt i håret og tænk over hvordan jeg kunne få den til at køre...prøv evt www.youtube.com og søg efter magnet motor så kan det være du bliver klogere.
til i andre jeg skal nok få den lavet med en dynamo mere har fået en smed med ind over så bare vent og se.
vender tilbage en gang efter sommer
Kære Dinoo17!
Jeg beklager, at jeg har været ubehøvlet i mine indlæg. Ikke taget dig seriøst nok! Været nedladende!
UNDSKYLD!
Forstå mig ret. Jeg har selv spekuleret over, undersøgt, prøvet det der med 'gratis energi' eller hvad man nu kalder dette med perpetuum mobile. Og det gennem årtier. Har læst bøger om det, besøgt talrige indernetsider om det. Debatteret med andre som var 'lige ved at have løsningen' - og lovet at indvi mig i miraklet.
Men det har altid glippet - de forsvandt ALLE (gentager ALLE) med et:
'vender tilbage'.
Derfor min skepsis, som så er blevet udmøntet i nogle måske for sarkastiske udbrud.
Så derfor, tilgiv mig! Jeg vil ydmygt afvente at smeden har hjulpet dig med dynamoen til efter sommerferien.
At der endelig er en der vender tilbage med beviset på en maskine, der kan
lave mere strøm end den forbruger er at ligne med er mirakel.
Venter spændt på, hvornår sommerferien er slut og fremtidens energikilde offentliggøres.
PS:
Selvfølgelig har jeg da you-tubed for magnetmotorer:
Og som den engelske dronning udtaler: 'I'am not amused' - eller på dansk: Jeg er ikke imponeret.
Men at du har løst (eller er lige ved med hjælp af smeden) imponerer mig.
Altså når resultatet præsenteres.
Venter! Venter! Til efter sommerferien.