Kommentarer til projekt: Vinkælder - Spiral Wine Cellar til under 30.000 kr.

Her samles kommentarer til projektet: Vinkælder - Spiral Wine Cellar til under 30.000 kr.

Kommentarer vises både her og på projektet.
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hold da op.. Jeg er på grænsen til at mangle ord. 

Det er virkelig et flot resultat i har fået. Det kan I være meget stolte af. 

Imponerende stykke arbejde der ligger bag!

Mvh. Christian M
 

Imponerende arbejde!! Jeg misunder dit overskud, dette må da være årets projekt (hvis altså der er en kategori for det :-))

Med venlig hilsen

Anders

Jamen....altså......det.....HOLD DA OP!!!    Det er da det vildeste projekt jeg længe har set!

Og din beskrivelse er virkelig god og spændende at læse. Meget, meget imponerende!

Kan vi se et billede af af færdige resultat på afstand, så man får fornemmelse af placering og størrelse i bryggers?

Mvh. AllanE
WAUUU det er for vildt det der !
Det bringer Lav-det-selv op på et helt nyt niveau.  
Skal jeg komme med et enkelt kritikpunkt, så må det være at lemmen i gulvet ikke er rund også. Det havde da fuldendt det gigantiske arbejde fantastisk.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Ambitiøst projekt, super fedt og god beskrivelse af fremgangsmåden og overvejelserne undervejs.
Jeg er mere end imponeret!. En god størrelse hvis man kalkulerer med et dagligt, gennemsnitligt forbrug på 1 flaske til 2 personer, så er der til ca. 3 år, som er perfekt lagringstid for de allerfleste vine. Alle, selv 40-60 kr. vine, vinder utrolig meget ved 3 års lagring.  Det er en daglig glæde at nyde sin egenlagrede, gode vin fra egen vinbeholdning.  Jeg har dog kun et højisoleret rum til dette formål og ikke helt samme kapacitet! :)
Til lykke med det meget lækre resultat som jeg er en kende misundelig på, men jeg orkede ikke arbejdet med at grave ud osvosv.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hold da op, fedt projekt og flot udført, samt beskrevet.
Hatten af for det   

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Mega flot!!
Er også selv glad for vin, men ikke SÅ meget ;-)

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Super stilet og sikke et flot resultat. Mange forskellige kundskaber du har bragt i spil til en meget flot løsning!

Med venlig hilsen!

K A
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis