Kommentarer til projekt: Totalrenovering af badeværelse

Her samles kommentarer til projektet: Totalrenovering af badeværelse

Kommentarer vises både her og på projektet.
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt ud. Særligt gravearbejdet er det godt at have hjælp til.   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Virkelig spændende og lærrerigt at se hvordan du griber det an. Har du billedere af resten af processen? :-)

PerDahlstroem
Der kommer billeder løbende. Jeg er pt. i gang med at opbygge blokvægge af multiblokke til en skillevæg ved toilettet, samt indmurede sæbehylder i brusenichen og ved badekaret. Det går ikke så hurtigt når man også har et job der skal passes samt børn og kæreste, som også skal have opmærksomhed.
Laver du hængecisterne? Ellers vær ops på at lægge varmeslangerne, så du kan komme til at skrue porcelænstronen fast, uden at få springvand :)
Ja det bliver væghængt. Jeg har lagt varmeslangerne med lidt afstand. Det ville sgu være ærgerligt at bore hul i en slange.
ser godt ud! jeg ville lige høre hvordan du gør med kantisolering og det endelige fliselag. lægger du pliser oven på flamingo kantisoleringen?

jeg skla selv lave nyt gulv i baderum, og er lidt i tvivl om afslutning mod sokkel ifht kantisolering og fliselag
Efter at have støbt, skærer jeg den resterende isoleringskant af, så det kommer i niveau med betongulvet. Og så vådrumssikring og efterfølgende fliser.
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis