Kommentarer til projekt: Totalrenovering af badeværelse

Her samles kommentarer til projektet: Totalrenovering af badeværelse

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet:... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jep. God fornøjelse med dig projekt.
Så er der sket lidt mere igen. Desværre går det ikke så hurtigt, når man også har et job, kæreste og børn, der også skal bruges tid på. Men det går dog fremad.
Det ser fornuftigt ud, men over 1 år for en relativ simpel renovering af et badeværelse der er vi vist ude over “det går ikke så hurtigt”

Selvbygger med stort S. 
Tag dig ikke af den ovenstående hjerteløse besked her i den varme juletid.

Super velgjort kæmpe renovering af jeres nye badeværelse, tump up, ting tager tid, ting er ikke så simple, men når ovenstående kommentar formår at tale ned til en, så fremstår vedkommende  simpel.

Forsat god jul
Annonce
Superdiy skrev den 26-12-2022 16:59:56

Det ser fornuftigt ud, men over 1 år for en relativ simpel renovering af et badeværelse der er vi vist ude over “det går ikke så hurtigt”

 Wauw, det var godt nok nedern skrevet. Hold da helt op... 😏 

Du kender slet ikke til deres situation? Du aner jo ikke om der har stået nogle ting i vejen, og at han priviotere børn, kæreste og job, er vel meget normalt? 

Mvh Lasse
Ja det har taget meget længere tid end jeg havde forventet. Der er sket en masse ting i mit privatliv, som har haft en stor påvirkning på hvor meget tid jeg har kunnet lægge i dette projekt. Skilsmisse, sygdom mm.
Jeg har heller ikke oprettet dette projekt for at blære mig eller andet, men i stedet illustrere de forskellige stadier i en renovering af et badeværelse, hvilket forhåbentlig kan inspirere andre gds'ere.
humseper skrev den 27-12-2022 10:11:11

Ja det har taget meget længere tid end jeg havde forventet. Der er sket en masse ting i mit privatliv, som har haft en stor påvirkning på hvor meget tid jeg har kunnet lægge i dette projekt. Skilsmisse, sygdom mm.
Jeg har heller ikke oprettet dette projekt for at blære mig eller andet, men i stedet illustrere de forskellige stadier i en renovering af et badeværelse, hvilket forhåbentlig kan inspirere andre gds'ere.

 Jeg er helt ked af det på dine vegne. Helt utroligt at der stadig findes sådanne mennesker, og man kan sidde og synes det er i orden at skrive sådan noget. 😫🤔

Du kan være rigtig stolt af det du har lavet, det kræver meget mere end hvad andre tror. Der er så mange forskellig fag, man skal kunne mestre, især når man laver alt selv. Det har han tydeligvis intet begreb om. Og man har altså også andre ting ved siden, der skal passes. 

Mvh Lasse
Flot arbejde. Hvordan har du skjult din manifold til vand? Og har du en låge til det så du kan komme til det? 

Mvh Christian 
Christiansloth skrev den 27-12-2022 12:17:27

Flot arbejde. Hvordan har du skjult din manifold til vand? Og har du en låge til det så du kan komme til det? 

Mvh Christian 

 Jeg vil bygge et stort skab med skydelåger lang hele den væg hvor manifolden er placeret. Så vil man stadig kunne komme til den, men ikke kunne se den i det daglige.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis