Hej HandyMnd
Ville postsaver have fortalt en slut bruger kunde som ringer fra Danmark, detaljerede oplysninger om en anden 5 måneder gammel kunde henvendelse (= os) ?
Nok ikke.
Så Hej Thomas/Alcatraz/Nordisk Træbeskyttelse.
Jeg tænkte nok, du/I ville komme ud af busken, og at dette ville være jeres svar.
Det rigtigt, at vi har talt med Postsaver.
Det tog 3 opringninger, før de bekræftede, at garantien gælder plastikken, og at forbrugeren aldrig kan/må få noget.
VI har ikke søgt om forhandling af produktet, men vi har sagt til Postsaver (ordret, dog på engelsk) at, hvis vi endte med at ville købe produktet, køber vi ind i pallevis.
I øvrigt var I allerede distributør, da vi spurgte Postsaver om deres garanti, så det havde ikke givet mening af søge om forhandlerretten.
Jeg tror, du/I fik kopi at en email med den information fra Postsaver.
Hvis du synes, må du gerne offentliggøre den, hvis bare du også gengiver vores svar korrekt.
Hej jenshøj
Jeg forstår dig godt, og jeg beklager at have taget plads op i forummet til det her, men jeg syntes det var rimeligt, at tingene kom frem, især blandt gør det selv folk.
Jeg skriver ikke et tilsvarende indlæg igen herinde, og jeg går heller ikke i yderligere dialog med HandyMnd, med mindre der er tungtvejende grunde til det.
I fremtiden bliver det højst til et link til vores sider, efterfulgt af "Døm selv", når Rådsikringskraverne bliver nævnt.
Men jeg deltager nok i andre tråde, for det er et godt forum.