Tråden er låst

Kan det virkelig passe?? "Slut med råd i stolper"

Hej.

Jeg var på messe i Sverige i sidste uge, og mødte da en rep. fra Nordisk Træbeskyttelse.

Han viste mig nogle såkaldte RådsikringsKRAVER og RådsikringsFOLIE til træ- og metal stolper.

De virkede utrolig lette at arbejde med, og han oplyste at de gav 20 års garanti mod råd på den del af stolpen som var forseglet med Rådsikringskraven.

Jeg kam godt se det smarte i dem (forsejling med tjærebeklædt termoplastisk folie), for alle ved jo at alm trykimprægneret træ (selv kl A), egestolper mv max holder 8-15 år i jorden uden beskyttelse.

Til en pris på kun 69,- ....for 20 års garanti, så vil jeg meget gerne bruge dem på nogle projekter jeg skal igang med...MEN er der nogen af Jer andre der har erfaring med dem???

Www.nordisktraebeskyttelse.dk 




Hilsen HandyMnd
Hej. Jeg var på messe i Sverige i sidste uge, og... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

I øvrigt brugte man i gamle dage og brænde den del der skulle i jorden + 1-2 fod så meget at overfladen forkullede. Det hjælper til at holde hegnspælen frisk i mange år. Åh ja, så er metoden næsten gratis, omend ikke videre køn.       


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hej Jan.

Interessant indlæg.

Har læst dit hegnsfirmas sider nu.

Jeg forhørte hos den danske distributør for et stykke tid siden, og det har jeg netop gjort igen i min frokost ....MEN.... nu bad jeg om at få lov til at tale med den britske priducent for at finde ud af hvad der er op og ned.

Dem fik jeg nummeret til, og nu har jeg så lige talt med dem (Polesaver Europe Ltd.)

OG JEG SKAL DA LOVE FOR AT “SAGEN” NU ER BLEVET INTERESSANT.

Dit firma er jo temmelig kendt i England! Hvorfor skriver du ikke det? LÆS NEDENSTÅENDE.

Først.....folkene jeg talte med var meget imødekommende, omend temmelig overrasket over dine påstande om at deres produkter er “fup?” og at de ifølge dig “fifler” med deres garantier. De ville tage sagen videre.

Jeg fik en snak ingeniøren bag udviklingen, og han har netop sendt mig nogle test resultater/papirer fra det britiske modsvar på vores Teknologisk Institut som er BRE British Reserch Establisment.

Herudover fik jeg deres internationale brochure om deres produkter.

MEN NU TIL DET INTERESSANTE:
.....man spurgte mig i slutningen af samtalen  hvem der stod bag disse påstande i Danmark, og da jeg oplyste dit navn og firma blev både jeg selv - og producenten - temmelig overrasket.

De (Polesaver Europe Ltd.) oplyste at:

- DU !!!!!! HAVDE ANSØGT DEM OM AT FÅ ENEFORHANDLING AF DERES PRODUKTER!

- AT DU HAVDE FÅET AFSLAG!

- AT DIN VREDE/FRUSTRATION HAVDE MAN IKKE GLEMT!
NETOP PGA DU HAVDE OPLYST DEM AT DE ALDRIG SKULLE FORVENTE AT DU - NU - VILLE SÆLGE DERES PRODUKTER, NÅR MAN HAVDE VALGT AT TILDELE DIN KONKURRENT FORHANDLINGEN!!!!!!!!!!!!!!!

Når jeg nu læser dit indlæg igen - og dine påstande på din hjemmeside - så “lugter” det her af bitterhed, og at dit indlæg kun har et formål:

SKADE DIN KONKURRENT FORDI - DU - IKKE FIK FORHANDLINGSRETTIGHEDERNE.

Hvorfor oplyser du ikke det? At du har kontaktet dem men man har fundet dit firma “for let”!

Har iøvrigt bedt om dokumentation for denne oplysning, og skulle modtage en mail fra deres Internationale Sales Manager senere i dag.

PS.
Når jeg har læst mig igennem de test resultater jeg skulle modtage fra England senere idag PLUS fået nogle skriftlige svar fra dem og den danske dist. skal jeg nok opdatere Jer alle .....men bær over med mig for skal jo lige igennem det hele! Fakta er at NU er denne “sag”sgu blevet interessant he he :-))))


Hilsen HandyMnd

Hej igen.

Jan du skriver at tagpap måske - måske ikke - er en dårlig ide, fordi fugten bag ved ikke kaan løbe igennem og ud i jorden.

Hvad er forskellen på at man påsætter et “rør” af tagpap, eller et “rør” af folie med tjære?

Som min makker og jeg opfatter det, kan vandet da løbe igennem begge metoder!

H.


Hilsen HandyMnd

Ja, det var jo noget af en drejning. Jeg har derfor brugt hele eftermiddagen til at ringe til den britske "priducent", for at finde ud af hvad der er op og ned, og de siger, at de aldrig har talt med HandyMnd....

...

Og nej, selvfølgelig har jeg ikke spildt min tid på at ringe til en producent for at verificere noget som helst. Min pointe er, at alle og enhver kan påstå hvad som helst i et åbent forum - og at denne håbløse mudderkastning er absurd.

I dette tilfælde, er det jo åbenlyst at HandyMnd er den danske eneforhandler, som forsøger at lovprise sit produkt forklædt som forbruger, mens Jan Hegnsmand tydeligvis er en forsmået konkurrent til HandyMnd. 

Min opfordring: Kan I ikke tage Jeres kamp et andet sted end på denne side? Som I kan læse, er alle brugerne her inde i stand til at tænke selv, så HandyMnd, du får ikke noget ud af dit forsøg på sætte dit produkt i bedre lys, og Jan Hengnsmand, der er ikke rigtig nogen som tror på produktet, så du behøver ikke svine det yderligere til.

På forhånd tak.

Hej HandyMnd

Ville postsaver have fortalt en slut bruger kunde som ringer fra Danmark, detaljerede oplysninger om en anden 5 måneder gammel kunde henvendelse (= os) ?
Nok ikke.
Så Hej Thomas/Alcatraz/Nordisk Træbeskyttelse.
Jeg tænkte nok, du/I ville komme ud af busken, og at dette ville være jeres svar.
Det rigtigt, at vi har talt med Postsaver.
Det tog 3 opringninger, før de bekræftede, at garantien gælder plastikken, og at forbrugeren aldrig kan/må få noget.
VI har ikke søgt om forhandling af produktet, men vi har sagt til Postsaver (ordret, dog på engelsk) at, hvis vi endte med at ville købe produktet, køber vi ind i pallevis.
I øvrigt var I allerede distributør, da vi spurgte Postsaver om deres garanti, så det havde ikke givet mening af søge om forhandlerretten.
Jeg tror, du/I fik kopi at en email med den information fra Postsaver.
Hvis du synes, må du gerne offentliggøre den, hvis bare du også gengiver vores svar korrekt.

Hej jenshøj
Jeg forstår dig godt, og jeg beklager at have taget plads op i forummet til det her, men jeg syntes det var rimeligt, at tingene kom frem, især blandt gør det selv folk.  
Jeg skriver ikke et tilsvarende indlæg igen herinde, og jeg går heller ikke i yderligere dialog med HandyMnd, med mindre der er tungtvejende grunde til det.
I fremtiden bliver det højst til et link til vores sider, efterfulgt af "Døm selv", når Rådsikringskraverne bliver nævnt.
Men jeg deltager nok i andre tråde, for det er et godt forum.

Hej.

Her er følgene dokumentation for garantien.

Og den er præcis som hegnsmanden beskriver i denne tråd. https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/212197
Det er garentien, mere er der ikke i det. Kraven hjælper med at træet får en længere levetid og dette kan gøres på mange måder.

Jeg tror ikke Polesaver ltd. bliver glad for at høre hvordan deres produkt bliver markedsført i Danmark.
Og hvad det antyder kan det kun gå ud over en Nordisk træbeskyttelse, da det er dem der sælger disse videre. 

Trådene har taget en lang drejning og AllanE bliver kontaktet.
http://www.postsaver.com/Portals/0/Polesaver%20Guarantee%2040%20yrs.pdf


Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.

Hold da op en tråd. Men sammenholdet på LDS virker da og endnu en gang er det tydeligt, at det giver bagslag at forsøge at skjule sin reklame i stedet for at stå frem på ærlig vis.

Til "Handymnd": Stop venligst med at skrive indlæg på Lav-det-selv.dk fremover...

Og til alle andre:
Normalt sletter vi bare reklameindlæg, som der er tale om her. Tråden er dog kørt så langt nu, at jeg synes vi skal lade den stå lidt endnu inden den bliver fjernet. Så sikrer vi at alle der har fulgt den, når at se læse at der er tale om "skjult reklame".

Jeg vil dog lige se om vi kan rense/redde noget af tråden...fordi emnet "for og imod behandling af hegnstolper" er meget interessant og der er nogle ret gode indspark, som er ærgerligt at miste. Men tråden bliver sikkert for amputeret, når der er fjernet indlæg.


Mvh. AllanE

Hej Allan - ros til dig, at tage affære her :-) 

- Når det bliver "for godt til at være sandt"... såå.


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Altså............det var dagens grin.  

 Troede det kun var madammer der kunne mundhugges sådan.  


Sniffer  
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også