Tv ombord

I år vil jeg gøre noget ved det - installere en virkelig god tv antenne, som
kan modtage under de fleste forhold i farvandene omkring Danmark

I den forbindelse vil jeg være taknemmelig for nogle råd mht hvilke mærke og type man har gode erfaringer med. Det er en sejlbåd, så jeg har muligheden for at få den op i en god højde

mvh
claus petersen

navigare necesse est
I år vil jeg gøre noget ved det - installere en... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Århus og Grandoldman.

Jeg må sige, at vi kommer vidt omkring, og samtidig beskæmmet indrømme, at jeg overså dette med de 10 GB/mdr - og så stod det end ikke med småt.

Og Århus - du virker som om du har check på det med bits and bytes, og din endelige konklusion, "at deres net sikkert ikke er bygget til at alle abonnenter skal kunne downloade store mængder samtidig" lyder meget rimelig.

Under alle omstændigheder synes jeg, at vi haft en god og omfattende teknisk (og med Håndværkerens tidligere indlæg) også etisk debat. Jeg for min part har haft stort udbytte af den.

mvh, Claus

navigare necesse est
Med vores lille DVB-T USB-modtager fra HN sad vi i lørdags og fordrev en times ventetid ved slusen i Københavns Havn med at kigge gæster og kjoler ved det royale bryllup.

Glimrende billedkvalitet, da vi fandt ud af at lægge antennen vandret. Og til 250 kr. må prisen siges at være ganske rimelig.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeg har talt med www.3.dk vedr. deres fri trafik contra deres begrænsning på 10gb i betingelserne.
Det tog noget tid for de skulle lige finde det selv og de oplyste så at de indtil nu kun har opsagt en enkelt kunde og det var fordi han downloadede døgnet rundt og i løbet at første døgn havde rundet 10 GB.
De fleste af deres kunder steamer TV dagligt og bruger uhæmmet af nettet.
Med andre ord så er det for at have de juridiske dækket ind hvis man vil misbruge 3.dk og hente film og musik døgnet rundt og sikkert ikke på en lovlig måde.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis