Ja så brændte jeg fingrene efter at jeg bestilte 41 kvm Herregårdssten hos netfliser.dk
De var nemme at komme i kontakt med både pr. mail og telefon og jeg betalte gladeligt på nettet da det var billgere end de andre steder....men men men på leveringsdatoen dukkede de ikke op. Jeg ringede den efterfølgende dag fra klokken 10 hvor deres kontortid starter, men den var på svarer (hvor det blev oplyst at kontortid var mellem 10 og 14). Jeg ringede med jævne mellemrum (hver ½ til hele time) med samme resultat. Jeg skrev ligeledes flere mails til begge de addresser de reklamerer med og angav at de skulle ringe med det samme på angivet nr.. Men der sker ingenting. Jeg skulle have leveret den 21. men har intet hørt den 23. hvorefter jeg sender en mail og annullerer handlen. Jeg ringer også til min bank og beder dem om at trække pengene hjem igen da der er tale om en nethandlen hvor varen udbliver.
Jeg er efterfølgende blevet opmærksom på firmaets blakkede ry ved at google dem lidt grundigere og opdagede også at der har været en tråd herinde. Så dette skal bare være et godt råd til andre om at google firmaet først inden handlen foretages. Jeg har forhåbentlig kun tabt to arbejdsdage og er indehaver af en gigantisk sandkasse men er også temmelig vred over at et firma opfører sig på denne måde. Det er DÅRLIG reklame og jeg håber at rigtig mange læser dette indlæg så der ikke er andre der spilder tiden.