Netfliser.dk

Ja så brændte jeg fingrene efter at jeg bestilte 41 kvm Herregårdssten hos netfliser.dk

De var nemme at komme i kontakt med både pr. mail og telefon og jeg betalte gladeligt på nettet da det var billgere end de andre steder....men men men på leveringsdatoen dukkede de ikke op. Jeg ringede den efterfølgende dag fra klokken 10 hvor deres kontortid starter, men den var på svarer (hvor det blev oplyst at kontortid var mellem 10 og 14). Jeg ringede med jævne mellemrum (hver ½ til hele time) med samme resultat. Jeg skrev ligeledes flere mails til begge de addresser de reklamerer med og angav at de skulle ringe med det samme på angivet nr.. Men der sker ingenting. Jeg skulle have leveret den 21. men har intet hørt den 23. hvorefter jeg sender en mail og annullerer handlen. Jeg ringer også til min bank og beder dem om at trække pengene hjem igen da der er tale om en nethandlen hvor varen udbliver.

Jeg er efterfølgende blevet opmærksom på firmaets blakkede ry ved at google dem lidt grundigere og opdagede også at der har været en tråd herinde. Så dette skal bare være et godt råd til andre om at google firmaet først inden handlen foretages. Jeg har forhåbentlig kun tabt to arbejdsdage og er indehaver af en gigantisk sandkasse men er også temmelig vred over at et firma opfører sig på denne måde. Det er DÅRLIG reklame og jeg håber at rigtig mange læser dette indlæg så der ikke er andre der spilder tiden.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
her er info på dem der ejer det hvis du vil ringe til dem

Navn: Frugthavens Handelshus ApS
Att.: Mogens Hansen
Adresse: Frugthaven 40
Postnu. & by: 5462 Morud
Land: Danmark
Telefon: +45 64 80 10 87
Har ikke behov for at ringe. Jeg har fået mine penge igen via min bank og jeg bestilte fliser hos XL-byg (Printz i Ringsted) den 23. og fik dem leveret den 24. og de er nu lagt.

Jeg har advaret andre både her og på andre fora om den dårlige behandling jeg har fået hos netfliser, så jeg betragter sagen som afsluttet.
Så faldt jeg i "hullet". Min kone og jeg bestilte fliser fra Netfliser.dk og aftalte levering og betalingsbetingelser. Inden betalingen var foretaget kunne Mogens Hansen maile tilbage hurtigt efter vores forespørgsel. Da pengene så var overført var der larmende tavshed på "linien". På dagen for aftalt levering dukkede ingen sten op og firmaet kunne ikke kontaktes. Efter at have fundet Mogens Hansens hjemmenummer, fik jeg endelig fat på ham. Efter mange undskyldninger lovede han stenene om mandagen. Vi har ikke set noget til stenene endnu!
Annonce
[Indlæg slettet]
Kontakt din bank og send dokumentation til dem på at du har prøvet på at kontakte ham for at få dine fliser. Sig at du ikke har fået den vare du har bestilt, for så skal din bank tilbageføre pengene du har betalt. Min sag gik glat igennem hos Jyske Bank og jeg fik alle mine penge. Sørg for at sprede rygtet om firmaets blakkede moral så der ikke er flere der får samme oplevelse som os.
Hej Alfahan
Desværre har vi lavet en bankoverførsel, ja hvor dum kan man være?
Idag mandag, har vi været i kontakt med Wewers, som Netfliser handler med. De har en ordre inde, men vil ikke leverer før Netfliser betaler hvad han skylder dem. sad Det er skønt at være en godtroende jydesmile
hej Law_dk

Ja så er du lidt på herrens mark, da der så vidt jeg ved ikke er nogen forbrugersikkerhed. Netfliser har åbenbart så dårlig en moral at han gerne tager røven på folk. Personligt ville jeg aldrig opgive at få pengene igen fra sådan et firma om jeg så skulle opstøve manden personligt. Hvis bare en lille del af hans kunder giver op er det jo en god forretning at tage røven på folk, som både du og jeg oplevede, bare med den forskel at jeg gudskelov betalte online og derfor kunne få ført pengene tilbage.

Jeg kan af erfaring også bekræftige at manden er yderst flink og nem at få fat i indtil handlen er gået igennem og derefter er han som sunket i jorden og svarer hverken på mail eller tlf.

Desværre er folk som ham jo normalt godt skåret mht. talegaverne. Håber at det lykkes for dig at få pengene igen og at du får din historie godt rundt så andre ikke handler med ham.

Citat fra Law_dk

Hej Alfahan
Desværre har vi lavet en bankoverførsel, ja hvor dum kan man være?
Idag mandag, har vi været i kontakt med Wewers, som Netfliser handler med. De har en ordre inde, men vil ikke leverer før Netfliser betaler hvad han skylder dem. sad Det er skønt at være en godtroende jydesmile
tror nu jeg mødte op på hans adr. med et par grumme kammirater...;o)

Det er det eneste der giver giver lidt respekt...konsekvens skal der til!
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis