Netfliser.dk

Ja så brændte jeg fingrene efter at jeg bestilte 41 kvm Herregårdssten hos netfliser.dk

De var nemme at komme i kontakt med både pr. mail og telefon og jeg betalte gladeligt på nettet da det var billgere end de andre steder....men men men på leveringsdatoen dukkede de ikke op. Jeg ringede den efterfølgende dag fra klokken 10 hvor deres kontortid starter, men den var på svarer (hvor det blev oplyst at kontortid var mellem 10 og 14). Jeg ringede med jævne mellemrum (hver ½ til hele time) med samme resultat. Jeg skrev ligeledes flere mails til begge de addresser de reklamerer med og angav at de skulle ringe med det samme på angivet nr.. Men der sker ingenting. Jeg skulle have leveret den 21. men har intet hørt den 23. hvorefter jeg sender en mail og annullerer handlen. Jeg ringer også til min bank og beder dem om at trække pengene hjem igen da der er tale om en nethandlen hvor varen udbliver.

Jeg er efterfølgende blevet opmærksom på firmaets blakkede ry ved at google dem lidt grundigere og opdagede også at der har været en tråd herinde. Så dette skal bare være et godt råd til andre om at google firmaet først inden handlen foretages. Jeg har forhåbentlig kun tabt to arbejdsdage og er indehaver af en gigantisk sandkasse men er også temmelig vred over at et firma opfører sig på denne måde. Det er DÅRLIG reklame og jeg håber at rigtig mange læser dette indlæg så der ikke er andre der spilder tiden.
Ja så brændte jeg fingrene efter at jeg bestilte... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så skete det umulige. Efter en advokat skrivelse, med deadline idag, kom stenene fra Wewers med lastbil. Utroligt, at der skal så meget til, for at få sine bestilte varer!
Firmaet har en telefon der ikke virker, et mobilnummer der går direkte på telefon svarer, en mail der kun, efter bestilling og betaling sporadisk besvares med "varm luft".
Desværre har vi haft en meget dårlig oplevelse med Netfliser.dk. Vi håber andre kan finde andre leverandører der kan leve op til det ansvar det er at forvalte andres tillid sad
De har ikke svaret på min mail... Jeg sendte en mail til dem på deres www. Jeg skrev således; Kan dette virkeligt passe (Og et link til denne tråd) Det er da ikke god forretning at tage penge fra folk og så lade være med at svare når de ringer for at rykke for deres varer!!

Gad vide om der kommer svar. Jeg har jo ikke købt noget...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Vi har ogsaa bestilt fliser hos dem som aldrig kommer. Jeg har skrevet til DR og TV2 saa de muligvis kan blive haengt ud paa offentlig tv. Han skal ikke komme godt fra at stjaele folks penge.Har ogsaa kontaktet hans bank uden at det virkede
Skal du have kontakt med ham, forsøgte jeg på det telefon nummer der er nævnt i et af disse indlæg. Skal du besøge ham, står der indkørsel forbudt ved vejen ned til ham, ikke noget husnummer eller andet.
Ja... min kone og jeg fik som tidligere skrevt, vores fliser. Vi har nu returneret 16 paller som han skylder os får. Nu svarer han dog heller ikke på vores mail, så sagen er d.d. overgivet til retslig inkasso inddrivelse. (godt man har retshjælp i sin indbo forsikring).
Den 25. juli røg min kone og jeg desværre også i deres ”fælde”.

Vi bestilte fliser for DKK 35.000,- per mail og bankoverførsel. Desværre tjekkede jeg ved bestilling kun Netfliser Aps cvr og kunne konstatere at de ikke havde nogen udenstående journalsager; havde jeg da bare ”googlet” dem ligeså og læst denne side.

Da vi bestilte var det en klar forudsætning at stenene blev leveret ikke senere end mandag den 4. august. Dette blev sågar bekræftet og anerkendt af en Betina per mail og anført på selve fakturaen fremsendt som et exel-ark.

Ganske rigtigt….sekundet efter at man har overført beløbet er der ingen form for handling at spore fra Netfliser’ side.

Lørdag den 2. august oplyser jeg for god orden skyld Netfliser om deres lovede levering nu mandag– men modtager intet svar.

Mandag den 4. august anmoder jeg to gange per mail om at blive ringet op.

Hele mandag den 4. august forsøger jeg at komme igennem telefonisk men uden held – en ikke opdateret telefonsvarer oplyser blot at Netfliser telefonisk vil være tilbage mandag den 4. august, hvilket må siges at være usandt (det gør den stadig).

I tirsdags, lykkedes det mig endeligt, at komme igennem til Mogens på deres private telefon. Jeg anmodede om, at få svar og klarhed over hvor sagen var /eller ikke var. Mogens Hansen oplyste, at ordren blev lagt hos Wewers A/S med samme ordrenummer som min faktura allerede ved min bestilling.

Jeg kontaktede Wewers A/S og de kunne naturligvis ikke se nogen ordrer fra Netfliser og havde i øvrigt ingen åbne ordrer med Netfliser. Mogens Hansen har på intet tidspunkt overholdt sine egne frister for at ringe tilbage og jeg sidder stadig i det uvisse.

Da jeg havde adskillige udgifter til håndværkere og lejet udstyr, og ingen udsigt til en løsning, følte jeg mig nødsaget til at hæve købet øjeblikkeligt. Dette er sket per rekommanderet brevpost.

Jeg fik Netfliser anbefalet af en kammerat der alt andet end lige har fået 4 leverancer fra Mogens Nielsen.

Man sidder og tilbage og tænker…Det kan sgu da ikke være rigtigt.

Mogens Hansen er manden der styrer Netfliser; Lene Fredegaard Nielsen er sygeplejerske og lægger blot navn til Mogens’ uduelige arbejde idet hun står registeret som selskabets direktør.

Min advokat er på sagen. Mogens har tilsyneladende selskaber og aktiviteter i Sverige og her er det nok lidt nemmere at få ham i tale.

Mogens hvis du læser dette…. overvej nøje hvad du har gang i.

Pøj pøj til alle!

Martin
Annonce
Jeg skylder at fortælle alle herinde at Mogens Hansen har tilbagebetalt det fulde beløb og således igen er i "Good Standing" i min bog.
Mvh
Martin
Hej,


er I fuldstændig samme uheldige situation som jer andre med Netfliser.dk.

Bestilt og betalt godt 33.000 kr. for fliser den 11. juli 2008 med hurtig bekræftelse fra Netfliser.dk.

Siden hen telefon og mail stort set død, men ingen levering fundet sted.

Har nu ophævet købet i henhold til Købelovens bestemmelser for Nethandel - venter spændt på det videre forløb.

Dårlig forretningsmoral uden sidestykke.


MVH Johnny, Dianalund

Johnny Christensen
Jeg har faaet mine penge igen ved at henvende mig til hans bank. Ringede hver  dag til dem og til sidst satte de pengene ind paa min konto. Jeg er blevet kontaktet af DR da jeg har meldt det til kontant. Kan derfor kun opfordre alle som har penge i klemme tilat skrive til DR saa der kan advares om Netfliser.dk paa landsdaekkende tv. Netfliser har Forstaedernes bank afd city og i skal tale med Hanne Nielsen eller Claus Bo Jacobsen.Giv dem et ring og forelaeg dem sagen og jeg er sikker paa at de vil hjaelpe jer Hilsen Pia
Jeg har pt. samme problemer med netfliser.dk. Jeg er lidt imponeret over at netfliser.dk forsøger at forsvare sig i dette forum når de blot fortsætter med den dårlige forretningsførelse. Jeg bestilte 42m2 herregaardssten og nogle kantblokke og betalte godt 6000 kr. 26 juli hvorefter netfliser.dk udelukkende besvarede alle telefonopkald via en telefonsvarer der sagde at de havde ferie til 4 august. Ok - folk skal jo have ferie - jeg havde planlagt at lægge stenene i slutningen af min ferie og det blev der ikke noget af (de havde lovet 5-6 dages levering). Telefonsvareren hos netfliser.dk fortsatte med samme feriebesked til 20 august hvor jeg pludselig blev ringet op og fortalt at de ikke kunne levere og de ville føre mit indbetalte beløb tilbage. Dette er til gengæld ikke sket og nu ser jeg ikke anden udvej end at melde firmaet og Mogens Hansen til politiet for bedrageri (har heldigvis en kontakt hos politiet i Odense). En anden mulighed kunne være at føre en konkursbegæring mod netfliser.dk. Det koster 750 kr. at starte sådan en sag har jeg læst - er der nogen der kan rådgive om det? Hvis netfliser har lyst til at besvare dette indlæg synes jeg først I skal bruge tiden på det efter I har tilbageført mine penge.

Henrik97
Jeg syntes at du skal køre videre med en konkurssag imod dem, er lidt i tvivl om der er basis for en bedragerisag mod firmaet. Og du skal endelig ikke holde dig tilbage for at få taget i noget af vedkommendes ejendel helst deres hus eller ligende. Det vil gøre at det ikke kan handles uden din samtykke om det.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis