Tråden er låst

Diodepærer Sælges

Jeg har som privat person importeret nogle diodepærer fra Kina, da jeg ikke gider at have dem liggende mere, sælger jeg dem hermed til indkøbspriser.

Da de som sagt er importeret privat, er der betalt moms, og da de sælges privat kan der ikke givet hverken garanti, eller momskvittering. (selvfølgelig er pærerne testet og i orden ved leverigen smile )

Der er tale om kvalitets diodepærer, fra nogle af de førende fabrikker på området

Pærerne kan ses og afhentes på min privatadresse, eller sendes mod forudbetaling (bankoverførsel), der tillægges porto

Der findes meget begrænset antal af hver model, eftersom jeg for tid og ryddet op i kasserne, skal jeg nok skrive antal på

Billede 1:

3*1 watt fås i hvid og i varm hvid
sokkel GU10 (230 volt), eller sokkel MR16 (12 volt)

Pris pr. stk. kr. 109

Billede 2:

36 + 38 led (fra 2 forskællige fabrikker)

Der er en model med RGB farveskift, disse er kun med GU10 sokkel på 230 volt, disse er perfekt f.eks til børneværelset(mine børn syntes i hvert fald at de er sjove smile )

Pris kr. 33

38 Led i varm hvid, eller hvid, findes i MR 16 (12 volt) og GU10 (230 Volt)

Pris kr. 38

36 Led i varm hvis, eller hvid, findes i MR16 (12 volt) og GU10 (230 volt)

Pris kr. 33

36 Led med en blanding af 18 hvide og 18 varm hvide dioder, findes i MR16(12 volt) og GU10 (230 Volt)

Pris kr. 33

Billede 3:

1*3 vatt(findes i 2 modeller stort set indentiske, men fra 2 forskællige fabrikker)

model 1 i varm hvid findes kun i 230 volt med GU10 sokkel

Pris kr. 85

model 2 i varm hvid og hvid, med enten GU10(230 volt) eller MR16 (12 volt) sokkel

Pris kr. 72

Billede 4 (ikke indlagt endnu)

Alm kronepærer Ø50med E14 sokkel

med 18 led i gul, kan bruges til lyskæder, eller børneværelset

kr. 17

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har som privat person importeret nogle... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Flemming,

Det finder jeg lige ud af hvad der passer når jeg kommer hjem i dag, jeg har sendt filen, så å vi jo se om du kan åbne den

Venlig hilsen

Klaus
Hej Klaus

Det ser fint ud, og fruen har givet grønt lys for 3 stk.

Så nu mangler jeg bare at finde lamperne de skal i.

Du kan sende betalingsdetaljerne på min mail adr.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du kunne måske lægge videoen på www.peecee.dk?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?

Her er den opdaterede liste:

MR16 12 volt:

14 stk. MR16 36 led, 2 watt, kold hvid, pris kr. 33 stk.

10 stk. MR16 3*1 led, 3 watt, led kold hvid, pris kr. 109 stk.

10 stk. MR16 3*1 led, 3 watt, varm hvid, pris kr. 109 stk.

15 stk. MR16 36 led 2 watt, kold + varm hvid, pris kr. 33 stk.

29 stk. MR16 1*3 led, 3 watt, kold hvid, pris kr. 66 stk.

29 stk. MR16 1*3 led, 3 watt, varm hvid, pris kr. 66 stk.

GU10 230 Volt:

27 stk. GU10 36 led, 2 watt, kold hvid, pris kr. 33 stk.

44 stk. GU10 3*1 led, 3 watt, kold hvid, pris kr. 109 stk.

39 stk. GU10 3*1 led, 3 watt, varm hvid, pris kr. 109 stk.

44 stk. GU10 36 led, 2 watt, RGB farveskiftene, pris kr. 33 stk.

30 stk. 36 led, 2 watt, kold + varm hvid, pris kr. 33 stk.

36 tk. GU10 1*3 led, 3 watt, kold hvid, pris kr. 66 stk.

18 stk. GU10 1*3 led, 3 watt, varm hvid, pris kr. 66 stk.

Annoncen kan også ses på DBA.dk:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57209931

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57209929

Venlig hilsen

Klaus

Annonce

De væsentligste fordele ved ledpærer fremfor glødepærer er levetiden og strømforbruget.

Levetid: En glødepærer har typisk en levetid på 1.000-2.000. Ledpærer består ikke af en skrøbelig glødende metaltråd, der med tiden brænder over, men i stedet af én eller flere lysdioder. Derved opnås levetider fra 15.000-50.000 timer. Sparepærer har typisk en levetid på ca. 10.000 timer.

Denne 60 W erstatning fra Phillips har fx en leve tid på 25.000 timer:

http://www.xn--diodepre-o0a.dk/18-m...k-a60.html

Strømforbrug: Strømforbruget for ledpærer er ca. 80% lavere end glødepærer og det ligger også under sparepærer. Desuden starter LED-pærerne med det samme i modsætning til sparepærer.

Pris: Den største ulempe er prisen. En traditionel 40W glødepære vil for en normal forbruger koste imellem 150kr. og 400kr. at udskifte til LED.

Hvorfor det stadig er en god idé at skifte til LED kan bedst beskrives med et eksempel med én af vores 40W pærer fra sunflux.

Ex.

LED pæren:                                                                Glødepæren:

Pris:179 ex. moms.                                                      20 kr. ex. moms

Levetid:35.000 timer.                                                    1000 timer.

Strømforbrug:7W                                                          40W

Omkostninger efter 35.000 timer

Strømforbrug:539kr.                                                      3080kr.             

Indkøb af pære(r):179kr.                                                700kr. (35 stk.)

Total:718kr.                                                                           3780kr.

Som du kan se giver dette en besparelse på ca. 3000kr, og besparelsen vil naturligvis være væsentligt højere, hvis man skal betale en mand for at skifte glødepæren hver gang den går ud.

Som forbruger er det svært at vide hvordan kvaliteten er på de LED-pærer man ønsker at købe.  

Hos   www.diodepære.dk   tester vi alle vores LED-pærer inden at vi fremsender dem til kunden.

Ydermere holder vi os indenfor EU´s krav for at sikre at kunden får det optimale lys.

På vores hjemmeside   www.diodepære.dk   har vi lavet en brugervenlig guide således at man nemt kan danne sig et overblik.

Se vores guide:

http://www.xn--diodepre-o0a.dk...uide

I vores guide er der et direkte link til EU´s forbrugerside omkring LED-pærer.  

http://ec.europa.eu/energy/lum....htm

og der er vel også garati i diodebærne.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis