Pærerne er skam nogle af de bedste på markedet, jeg bruger dem selv i mit hus.
Grunden til at jeg har købt dem privat er at jeg har købt dem inden jeg startede firma, de er købt til mit eget hus, og grunden til jeg har så mange er at jeg startede med at købe dem der hedder RGB da jeg fik af vide af en dansk forhandler at de gav det rigtige lys fordi de har alle farver, men dag jeg så fik dem hjem, skiftede de farve, dvs. de lyste ikke med samme farve samtidigt som de skulle.

Men intet er helt skidt disse pærer er blevet et hit hos børnene
Så måtte jeg jo på den igen, og købte en ny sending (Led 3 disse er også fine, derefter blev jeg kontaktet af fabrikken i kina, at de havde en nyt produkt, jeg syntes det lød spændene, og købte et nyt parti af dem.
De gule pærer er købt som tæstpærer til BR, men da jeg ikke er import registreret, så købte jeg dem bare hjem til mig selv, og aftersom der aldrig blev en handel med BR Legetøj, ja så har jeg også dem liggende
Du kan ikke sammenligne mine diodepærer med dem fra AO, jeg har set dem, mener det var led 20, dvs. mine har næsten DB så mange dioder, så AO`s nt/nt pris kan du gange med 2 og tillægge moms + forhandler avance (AO er jo en grossist der ikke sælger til private), selvfølgelig prøver grossisterne at sælge ud af deres produkter, det er jo det de lever af
Jamen Osram er da et godt og dyrt mærke, de sælger f.eks også den pære som jeg har der skifter farve(RGB) eneste forskæl er at deres har ca. 20 dioder til en udsalgspris på ca. kr. 100, mine har 38 dioder, til 1/3 af prisen.
Hvis din meget tvivlsomme påstand om at Osram om et halvt år kommer med en ny gereration af diodepærer der lyser mere og bedre holder vand, så er de ikke til at betale for menigmand de første mange år. F.eks så dem jeg har der hedder led 3*1 watt (det første billede) det er nogle af de bedste på markedet i dag, de er set til en udsalgspris på op til 299 på en dansk hjemmeside der handler med dioder
Lyset holder fint, også hos fru hansen, ved ikke hvor du har det fra?
Det er muligt det virker som Den Blå Avis, men så kig lige op, ja Forum hedder faktisk KØB/SALG/BYTTE/FORÆRES
Fint med din holdning, men start evt. en ny tråd, dette er nogle pærer jeg gerne vil sælge og det skulle ikke være et diskutions forum. Naturligvis må man gerne stille spørgsmål, men du har tydeligvis ingen interesse i at købe nogle af mine pærer, så hvad dit formål er i denne tråd det ved jeg ikke.
Venlig hilsen
Klaus