Skil Elhøvl

Jeg er på jagt efter en god hobby elhøvl og har ved flere lejligheder læst gode anmeldelse af Skil 1560.

MEEEEEEN - jeg kan simpelthen ikke finde den nogen steder. Det er som om, at byggemarkederne har et meget begrænset udvalg af Skil-produkter, mens der er fyldt med Bosch, B&D, DeWalt m.m.

Er der nogen der ved hvor den tilsyneladende glimrende elhøvl kan skaffes?
Billigt selvfølgelig wink

Tråden skulle muligvis ikke lige ligge her under båd-stof, men hvor skal den så hen ???
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du skal i en håndværker butik .wink byggemarkeder har næsten kun harald skodborgvarer

der er altid solskin bag skyerne

Citat fra optimisten

du skal i en håndværker butik .wink byggemarkeder har næsten kun harald skodborgvarer

Ikke helt enig. Og Harald Nyborg har også visse Skil-produkter. Jeg tvivler også på at Skil er et desideret håndværkerprodukt - er det ikke mere til hobbymarkedet de sælger.

Jeg har lige været i Bauhaus, og der havde de et kæmpe udvalg af alle mulige mærker - også Skil. Men elhøvle - nix. De har alt hvad der hedder grøn Bosch, B&D og et discountmærke.

Hvad er en håndværkerbutik?
Er det håndværkerafdelingen i byggemarkeder/trælaster?
jeg var lige ude at kikke på min skillhøvl, der var ikke et typenummer men den er på 400w, den er så vidt jeg husker udmærket, har ikke brugt den i 4-5 år.
Det er en hobbymaskine i den bedre ende.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg har besvaret dit spørgsmål her, Klopf

~ Buch

"Dygtighed er ikke en dobbelt dosis af den almindelige evne til at lave noget halvgodt."

Hej
Linket fører til "billigmaskiner.dk"

Lad dig ikke afskrække af, at hjemmesiden ligner discount. Det er en hjemmeside, der hører til Ordrup Byggecenter. Det er en "rigtig" god gammeldags tømmerhandel/værktøjsmagasin, hvor Fatter selv tøffer rundt og øser af sin viden. Jeg har for et halvt års tid siden købt en maskine derude. Jeg var nær aldrig kommet derfra. Til gengæld vidste jeg simpelthen ALT, hvad der var værd at vide om maskinen. (det var godtnok en græsslåmaskine, men jeg fik også lige et værdifuldt foredrag om forskellen på AEG, Bosch grøn og blå, Dewalt og Makita maskiner og principperne i Lithium batteriteknologi).

Hilsen
Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Annonce
Så det godt, men regnede med han selv kunne finde rundt derinde...
Men der er jo også den fra Lynæs hvis den er til salg?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra Dan H

Hej
Linket fører til "billigmaskiner.dk"

Lad dig ikke afskrække af, at hjemmesiden ligner discount. Det er en hjemmeside, der hører til Ordrup Byggecenter. Det er en "rigtig" god gammeldags tømmerhandel/værktøjsmagasin, hvor Fatter selv tøffer rundt og øser af sin viden. Jeg har for et halvt års tid siden købt en maskine derude. Jeg var nær aldrig kommet derfra. Til gengæld vidste jeg simpelthen ALT, hvad der var værd at vide om maskinen. (det var godtnok en græsslåmaskine, men jeg fik også lige et værdifuldt foredrag om forskellen på AEG, Bosch grøn og blå, Dewalt og Makita maskiner og principperne i Lithium batteriteknologi).

Hilsen
Dan
Det lyder godt Dan. Jeg har kigget på hjemmesiden og du har ret: Den er eder...... dårlig. Den giver et dårligt indtryk, og det er da synd, hvis det ellers er et godt firma. Jeg arbejder i nærheden og smutter forbi i eftermiddag.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis