Skil Elhøvl

Jeg er på jagt efter en god hobby elhøvl og har ved flere lejligheder læst gode anmeldelse af Skil 1560.

MEEEEEEN - jeg kan simpelthen ikke finde den nogen steder. Det er som om, at byggemarkederne har et meget begrænset udvalg af Skil-produkter, mens der er fyldt med Bosch, B&D, DeWalt m.m.

Er der nogen der ved hvor den tilsyneladende glimrende elhøvl kan skaffes?
Billigt selvfølgelig wink

Tråden skulle muligvis ikke lige ligge her under båd-stof, men hvor skal den så hen ???
Jeg er på jagt efter en god hobby elhøvl og har... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Klopf,

Selve forretningen ser heller ikke særlig checket ud. Det er tydeligt, at det ikke er en marketing-dreng der lægger linjen, og at faglig viden prioriteres over glamour. Alene det at have en tømmerplads i Ordrup!! Det må være landets dyreste kvadratmetre. Det er desværre nok lige den type forretninger, der forsvinder efterhånden som ejeren går på pension.

Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
min er ikke til salg før jeg får det over mit hjerte at købe en Festool, og det har min nærighed indtil videre sat en stopper for, den har iøvrigt et afkast,som kan føres ud til begge sider.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra Dan H

Klopf,

Selve forretningen ser heller ikke særlig checket ud. Det er tydeligt, at det ikke er en marketing-dreng der lægger linjen, og at faglig viden prioriteres over glamour. Alene det at have en tømmerplads i Ordrup!! Det må være landets dyreste kvadratmetre. Det er desværre nok lige den type forretninger, der forsvinder efterhånden som ejeren går på pension.

Dan

Så har jeg besøgt Ordrup Byggecenter, og ja - det var en spændende oplevelse. Ufatteligt at sådan en forretning eksisterer i dagens Danmark. Men de havde squ varen må jeg sige, og yderst glimrende service. Der kunne jeg godt forestille mig at købe flere ting. Prøv at forestille dig at slippe for pøblens byggemarkeder med ufaglært personale der lige så godt kunne sælge riskiks i Tigerbutikken. Og de arrogante og på alle måder forfærdelige håndværkerafdelinger i trælasterne, der ikke ligefrem byder en velkommen da de kan se at man er privatist. Herligt med et venligt og vidende personale.
Og høvlen - den fik jeg. Tak for hjælpen.
Citat fra Klopf

Så har jeg besøgt Ordrup Byggecenter,


Kan du så ikke hjælpe med at oplyse adressen? Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside, og jeg vil gerne besøge dem.

WS
Citat fra WinstonSmith

Kan du så ikke hjælpe med at oplyse adressen? Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside, og jeg vil gerne besøge dem.

WS
Jo da naturligvis. Ordrup Byggecenter, Broholms Alle 7 A.
Tak for det. Det ser godt nok meget rimeligt ud med de priser de holder sig.

WS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis