Citat fra lynæs
ja ja det var nu ikke ment på den måde du tolker det, men det er et stort arbejde at lappe hullet med glasfiber, og den løsning jeg beskrev er udmærket, og hurtigt overstået og den måde jeg selv ville anvende. Derudover mener jeg at huller under vandlinien ikke lige er det første en nybegynder skulle starte på. Det var så mit råd, der kommer sikkert andre bud på sagen og så kan der vælges.
Jeg glad for at høre, at det ikke var ment som det fremstod - det var nok også lige så meget overraskelse over den tilsyneladende arrogante tone i dit indlæg der fik mig til at reagere. Sådan plejer dine indlæg ikke at være.
Det virker da som noget nyt at vi nu har et medlem, som mener at skulle bedømme andres indlæg.
Måske skal man til at sende sine indlæg til Hr. Buch, så kan han censurere dem, godkende, kassere eller rette dem til, inden man offentliggør dem.
Jeg kunne også ha' spurgt, hvad i alverden vedkommer min måde at svare på dig, men det vil jeg undlade.
Sådan skal
mit indlæg nu heller ikke tolkes Lynæs, og det understreger med al ønskelig tydelighed min pointe.
Når læseren kun har det skrevne ord at forholde sig til, skal man overveje sine ord en ekstra gang. Tonefald, kropssprog, glimt i øjet osv. kommer ikke med og så kan man være nok så velmenende, men resultatet er udelukkende det, modtageren kan læse.
Og mht. din sidste kommentar - selv om du ikke spørger - vil jeg gerne svare.
Næ - det kommer strengt taget ikke mig ved, hvordan du svarer.
Men dit første indlæg
kunne nemt give nye medlemmer det indtryk, at de ikke var velkomne på LDS når de er
så uvidende, og det ændrer sagen en smule.
Det er efter min bedste overbevisning i modstrid med formålet for et LDS forum der bygger på erfarings- og vidensudveksling.
Det er jeg helt sikker på, at du vil give mig ret i fordi som du skriver - dit indlæg skulle ikke tolkes på den måde.
~ Buch