Program til hjemmeside

Hejsa
Vil lige høre om hvilke erfaringer i har med fremstilling af en hjemmeside.. altså hvilke program er godt og let at arbejde med, Jeg læser ikke en tung lang manual...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hejsa Vil lige høre om hvilke erfaringer i har med... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

Jeg har en hjemmeside fra simpelside.dk - her får man en færdig hjemmeside for kun 2500 kroner. Der er ingen løbende omkostninger. Jeg brugte meget tid på at undersøge markedet før jeg fandt denne løsning. Det gode er at man får et redigeringsprogram med også ( CMS), så man behøver ikke have så meget forstand på at lave hjemmesider. Super smart og enkelt.

Du finder det her: http://www.simpelside.dk

God fornøjelse med dit hjemmeside projekt, håber du kan bruge tippet til noget.


 sdf

Ting tager tid... og hvis man bare vil have en hjemmeside i luften, kan jeg anbefale www.webs.com

Helt gratis. Og man behøver ikke at have meget forstand på koder osv.

Så kan man nøjes med det, er det fint.... jeg kører en side der er for Solus 24 ejere (sejlbåd):

www.solussiden.webs.com

Den virker fint og dækker det behov jeg har for en hjemmeside..., med medlemmer og alt muligt andet...  og så bruger man ingen tid på det...sådan da!

 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Denne tråd er forældet...og det er de fleste af rådene også

 joomla, drupal og især wordpress har for længst overhalet alle de nævnte programmer

se evt http://www.wordpress-hjemmeside-design.dk/ eller få fat i den lette wordpress manual fra forlaget libris.

God fornøjelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis