Citat fra Per-Jacobsen
Du har åbenbart heller ikke set en restaurant, der tager højere pris for en engelsk bøf end for en ostemad.
Det drejer sig om to forskellige typer motorer, der arbejder efter hver sit vidt forskellige princip.
At 80% af EU borgerne kører diesel, er vist nyt for alle, eller også taler du uden at ane en skid om emnet, og dit vrøvl med Kongeåen er vist selvopfundet.
Jeg tror aldrig jeg har studeret rastaurant priser og da jeg ikke fortærer animalske produkter er prisen på de retter du nævner mig totalt ligegyldig,om en bil er udstyret med benzin eller dieselmotor ændrer ikke ved resten af bilen så hvorfor der skulle være forskel i servicepriser er mig en gåde,hvis det drejer sig om prisen på vedligeholdelse af motorene så vinder dieselmotoren klart.
Jeg aner ikke hvor mange % EU borgere der kører på diesel men +80 procent af nyvognssalget er diesel,at danskere nord for Kongeåen vil køre på benzin rager bilproducenterne en høst blomst det er et så minimalt marked at det ikke kan give dem søvnløse nætter.
René