opvarmning af skur m 100mm isolering

jeg har et skur på ca 30 kvadratmeter. jeg er på udkik efter den rigtigt opvarmning til skuret når jeg skal gå og hygge i skuret om vinteren

skuret er luxus udgaven :-) med 100mm isolering i hulv loft og vægge.

På lang sigt vil det måske skulle bruges til anneks.

Jeg har en nyere elradiator men overvejer at sætte en petroliumsovn i stedet

jeg forestiller mig at det blivr kortvarrigt at jeg behøver varme, bare lige til at hyggge bygge lidt en hverdagsaften i ny og næ

hvordan med fugt? har læst at gas og petroliumsovne genrer en del fugt? passer det?

hvordan ser det ud økonomisk? er det bedre med en gasovn når man vil ha "hurtig" varme i skuret?
jeg har et skur på ca 30 kvadratmeter. jeg er på... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Undskyld jeg blander mig. Jeg har et lille værksted, ca. 12 m2, og har spekuleret lidt på en billig løsning til at holde det frostfrit. Jeg har overvejet nogle små solcellepaneler der forsyner en elektrisk varmeblæser, og lader et batteri op når der er overproduktion af el. Det hele skal enten køre på 12 eller 24 volt, men jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan det kan strikkes sammen. Har tænkt lidt på de solpaneler der sælges i båd tilbehørs butikker. Men jeg mangler stadig at finde ud af hvordan, det hele rent elektrisk kan kobles sammen. Måske nogen dér læser denne tråd har en ide til komponent valg. 

Prøv at se om du kan bruge dette link:

https://www.lav-det-selv.dk/forum/aft/217372?ldsref=search


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis