Mulvarper og mosegrise Lav-Det-Selv 3049 24-03-2000 12:30 Er der nogen som har erfaring med en elektronisk muldvarpestopper?Gode råd iøvrigt er meget velkomne.Med venlig hilsen Johannes Carstensen Er der nogen som har erfaring med en elektronisk... Vis hele indlægget 15 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Dina 1 26-10-2000 11:24 citat:Oprindeligt indsendt af Lav-Det-Selv:Er der nogen som har erfaring med en elektronisk muldvarpestopper?Gode råd iøvrigt er meget velkomne.Med venlig hilsen Johannes CarstensenHejVi havde også problemer med de små kære og jeg fangede også et par stykker i fælder. Men de blev ved med at komme inde fra naboen, hvor de ikke gør noget for at bekæmpe dem. Så prøvede jeg med en håndfuld hvidløgsfed der var skåret i halve lagt ned i den gang det førte fra naboen og ind til os og det virkede. Det er meget lang tid siden at vi sidst har haft "besøgende" inde fra naboen. :-)Mvh Dina Dina
Jørgen 489 27-10-2000 00:28 Hej DinaVil det sige, at jeg tidligere har drønet rundt med min plæneklipper - lettere tilfreds - over at de nu drønede over til naboen, havde kunne nøjes med, stille og roligt at have snittet hvidløg??? Sig det ikke, for det var ikke morsomt, at slå græs så mange gange Jørgen Med venlig hilsen Jørgen
Søren Madsen 2331 25-07-2001 21:30 Købte for 1½ år siden hus og plænen var fuld af mosegrise. Ringede til Mortalin og bestilte en behandling. Der prikkes huller ned i gangene og der udlægges gift deri. Pris 300 kr. jeg har ikke set en mosegris siden. Skulle også virke på muldvarpe. Hvis der stadig er liv efter 14 dage koster en efterbehandling 100 kr. Billigt og effektivt Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jørgen 489 25-07-2001 23:30 .... Mortalin - dem har jeg aldrig hørt om.Tak for tipset.Mvh. Jørgen Med venlig hilsen Jørgen