Reklame på siden

Vedr. reklame på siden.

Jeg har netop skrevet følgende til nogle af vores brugere. Ærgerligt de ikke selv har kunne finde grænsen:

"Det er alt for voldsomt til at kunne accepteres på LDS, så du bedes moderere det kraftigt. Forummet er ikke en reklameplads.

Du kan tilføje en linie til din signatur i samme farve og intet andet."

Så fremover vil vi ikke acceptere anden form hos brugerne. Det er ikke meningen indlæggene skal tapetseres med reklamer. Så 1 linie i linien lige efter signaturen i samme farve og størrelse som den øvrige skrift der bruges i indlæggene og intet andet.

Mvh. JørgenE
Vedr. reklame på siden. Jeg har netop skrevet... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra JørgenE

Du må altså gerne prøve på Køb/Salg/Bytte, hvis det har nogen interesse, men husk lige at skrive lidt om grunden jf. dit indlæg her, så tror jeg alle forstår det.

Tak for det, men det er nok et par måneder undervejs.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Kan der ikke komme en knap eller noget i den stil, så når der er noget man syntes at ikke er passende, så får admin en besked om tråden/indlæget.
Så kan admin tage stilling til hvad der skal ske.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Den findes skam allerede, tryk på den lille røde trekant i øverste højre hjørne af det indlæg, som du synes ikke er passende. Der kan du anmelde og give en begrundelse hvorfor til admin

 

Christian

Ok den kendte jeg ikke.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis