Batteri overvågning

Godaw!
Nogen der kender noget til batteriovervågning/Batterialarm?
Tænkte lige på når man ligger for anker og bruger lidt strøm, når batteriet efterhånden bliver"Brugt" må man kunne få en "alarm" der afbryder strømmen, så man altid har strøm til at starte sin motor. Nogen der kender noget til det?
(Jeg har et seperat startbatteri, men vil alligevel gerne ha lidt overvågning)
Godaw! Nogen der kender noget til... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad kan der også være ved at eje en sådan Kummefryser som der minimum skal være tre personer for at kunne sejle.
Et godt skiv er bla. det at du når du har lyst, tage ud på en tur alene for at nyde naturen friheden og stilheden. Tid til at tænke, slappe af, lade op !
Og reelt så ejer din nabo ikke båden, han er bare bestyrer - det er Bankens.

V.h. Håndværkeren
Det hedder show off på nudansk. Man kan vise den frem (båden) og så er man noget! Der er ikke lige tid til at sejle i den.
Det er det samme som at bruge mange 100.000.- på et køkken og ikke have tid til at lave mad.
Min lommepsykologi siger at det er lavt selvværd. Bedøm selv!

Der var engang et indlæg om batteri overvågningwink

Mvh Thomas

Ja indrømmet Thomas, det var mig der lige kom i det nostalgiske hjørne, hvor tråden så blev til en "rede"
Så fik vi til gengæld lige luftet lidt af vore holdninger til både mm.

V.h. Håndværkeren
Jeg har ingen batteriovervågning, ej heller et skillerelæ. Når jeg har smidt ankeret ud og standset motoren, tager jeg batteriskoene af startbatteriet. Det motode har jeg aldrig haft problemer med.
Dejlig simpel løsning. Tak!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis