Vis os svinet!!!

Ja, lad os se hvad vi har i garagen.
Altså af motorcykler.Det kunne davære en sjov spøg.
Det kunne måske afføde en bedre forståelse af de problemer vi går og tumler med.
Når jeg skriver "motorcykler" mener jeg det, og ikke alle de mere eller mindre suspekte Maxier eller scootere.
Disse ulovligheder mener jeg ikke hører hjemme i nærværende tråd.
Jeg har lidt bøvl med mit fil format,men der kommer snart nogle billeder.

Mvh Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Ja, lad os se hvad vi har i garagen. Altså af... Vis hele indlægget
102 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja sådan en kone er sjælden - hold fast med næb, klør og blomster.
Det er flot mc wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Håndværker skriver:

"OVERVINTRE !
Rigtige motorcyklister køre hele året rundt."

Det minder mig om, at der her på egnen kører en Politi-MC med en lille dymo-strimmel klæbet på bagskærmen med teksten:

"Rigtige mænd får penge for at køre på motorcykel."

wink

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hørte en hardcore MC Panser sige, der var kun 2 dage sidste år man ikke kunne køre.

Men at falde på røven med en VFR er sgu dyrt, lidt dyrere end en MZ eller en Politi MC vist, den sidste er jo ligeglad, han skal jo ikke selv betale.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er da en hel del i MZ Klubben der har riskogere bambus raketter o.s.v. til sommer kørsel, men som skifter over til de goe gamle MZ i vinterperioden.
En af fordelene er at uanset om den står ude i regn eller 10 g. frost, så starter den hvergang.
Annonce
biggrin Jammen,jammen.
Det var sgu ikke mange "Svin" der kunne diskes op med.
Der er da ikke noget at sige til at "vores"forum er blevet besat af ulovlige maxier.
Nææ,kære venner.Lad os nu se de kære små. rolleyes

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Mon der er så mange der har et billede af den kære eller måske er det ligefrem Begami så de har flere af dem, som de så ikke tør vise frem
Jamen det kan da godt være det er mig der er en gris.
Men det ville da være fedt.

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
[ATTACH]6161[/ATTACH][ATTACH]6161[/ATTACH][ATTACH]6161[/ATTACH]Bigami eller ej Her er ihvertfald et par billeder af mine små.. BSAén er en b31 fra 1952 med 350 vilde ccm den er lidt af et projekt som i nok kan se, men det er egentlig mest det kosmetiske der mangler nu, den starter ved første spark på kickstarteren.
Harleyen er en 1200 FXE fra 1974 (en gammel pladevibrator der er to år ældre end jeg selv) Harleyen købte jeg sidst på sommeren, en kæmpe omvæltning fra at have kørt honda siden jeg fik kørekort. Min sidste honda var en 1100 blackbird mad 164 hk, har altid været gal med fart så det måtte have en ende derfor mit skift og hold op hvor er det dejligt.. savner godtnok accelerationerne, men for første gang i flere år har jeg SET noget når jeg kører mc. Havde helt glemt at det at køre mc er mere end at kigge efter strisserne og så koncentrere sig om hvordan man nu skal bremse ind i det næste sving med 200+.. Når man køber Harley så køber man sig et livslangt projekt, der er altid noget nyt man kan montere og der er altid noget man kan gøre federe.Mit nuværende projekt er lave forenden om på den, men det viser sig at være en del dyrere end først antaget idet min maskine er monteret med to skiver foran og de gafler hænger ikke på træerne,, Hvis der er nogen der ved hvor der ligger en bred bro med gafler der er 41mm+ til to skiver så giv lige lyd..
Håber der er nogen der kan få glæde af billederne
Her kom Harleyen
Ved ikke hvorfor jeg ikke kunne vedhæfte flere billeder til den oprindelige mail
Der er yderligere 72 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis