Vis os svinet!!!

Ja, lad os se hvad vi har i garagen.
Altså af motorcykler.Det kunne davære en sjov spøg.
Det kunne måske afføde en bedre forståelse af de problemer vi går og tumler med.
Når jeg skriver "motorcykler" mener jeg det, og ikke alle de mere eller mindre suspekte Maxier eller scootere.
Disse ulovligheder mener jeg ikke hører hjemme i nærværende tråd.
Jeg har lidt bøvl med mit fil format,men der kommer snart nogle billeder.

Mvh Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Ja, lad os se hvad vi har i garagen. Altså af... Vis hele indlægget
102 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
... jeg betalte da ikke noget da jeg tilmeldte mig motorcykelgalleriet... Men kan da være at det er kommet til sidenhen. Desværre er det jo tit sådan at når en hjemmeside der er blevet lavet pga interesse og med frivillighed, bliver for populær, så koster det lige pludselig penge at bruge den.... Sådan er det jo heldigvis ikke på lav-det-selv : O )
Tror kun det er 19 kr.. Men det er for hvert enkelt galleri.. Jeg er i både og R/C og ja... det løber jo op hvis man skal være med i dem alle.
Jeg bruger google webalbum, som er gratis og følger med ens google mail...
Jeg har stadig en del "invite" tilbage, så send en pm med mail så inviter jeg hvis i er intresseret.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja, det er rystende at man kan få mere end 10 XS ere for en HD's pris (hvis man skal have en til 1/4 mill.) for tiden. De er faldbudt helt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej
Jeg har faktisk haft en sx 650 engang. En herlig cykkel må jeg sige,men jeg bøvlede meget med toppene så den røg igen efter en sommer.
Nu behøver en HD ikke at være så dyr,som en kvart mille.
Selvfølgelig,hvis man vil have en med hele pynten på så er den dyr. Der er efter min mening sket en stor ændring inden for HD-verdenen. Før byggede man meget selv,altså styr,beslag,sæder og udstødninger.Det er der stadig nogle der gør, men de fleste går mere op i at købe det rigtige mærke,fremfor at gøre det selv.
Det medfører at engang i mellem bliver cyklerne "kønsløse", og uden personligt præg,hvilket jeg synes er ærgeligt.
Må jeg tilføje at hvis der sker mobning ang.hvilken cykkel man kører på,håber jeg det er for sjov. Jeg ved også at en del HD folk godt kan virke arrogante,men det må stå for deres egen regning.Der er også en del inden forHD-verdenen der ser ned på dem der ikke kører 1200.Det er sgu deres eget problem.
Køre glæden kan man jo ikke tage fra folk, uanset om man kører Honda,Yamaha,Harley Davidson,eller om man kører påen cykkel der er ved at blive offer for den nye rygelov.wink

Mvh. Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Hej Leo.
Fra mig var det ment i spøg, hvilket jeg også tror du opfattede !
Som du skriver er det helt op til den enkelte hvad han/hun ønsker at køre på.
Og så kan jeg da oplyse dig om at MZ af de nyere med olie pumpe ikke ryger ret meget i dag, faktisk ikke mere end en kold 4 takter, 2takteren skal også bare være varm så er der ikke noget røg at se efter den.
Måske lige bortset fra det medlem der engang brugte majs olie som smørre middel, fy for en friture stank at ligge bag ved og tyk fed grå røg var der efter ham.

V.h. Håndværkeren
Annonce
Og så lige en passende HD witz.
Hippien til Rockeren : Din motorcykkel drypper olie !
Rockeren til Hippien : Hør nu her Bøsse Klovn, den drypper ikke, den pisser sit teritorie af !
Her er "svinet" så !

Som I ser har jeg ikke bare en skøn MC, men også en skøn hustru idet det naturligvis er med hendes accept at den overvintrer i en meget lille éntre cool

mc2.JPG

mc1.JPG

[URL="http://www.deauville.dk"][/URL]

Lars

-------------------------
OVERVINTRE !
Rigtige motorcyklister køre hele året rundt:-)
Citat fra Håndværkeren

OVERVINTRE !
Rigtige motorcyklister køre hele året rundt:-)


Måske nok, men vinterkørsel er ikke min stil, så kald mig gerne "forkert" biggrin

Lars

-------------------------
Hej Lars..
respekt...... for din kone. det er ski flot.. Lige før vi også burde se hende.. :-)


ja ja.. hvor der er vilje er der en løsning.. Flot cykkel..

Mvh Jan J
Der er yderligere 82 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis