solvarme eller brændeovn gode råd søges

Vi søger gode råd om et alternativ til den fjernvarme vores hus opvarmes med. Huset er fra 2004 på 154 m2 og har gulvvarme over det hele. Vi betaler ca. 2000 om måneden til fjernvarmen og det synes vi er rigtig meget. Vi er ude i at finde et alternativ, et suplement til fjernvarmen, så vi kan reducere varmeregningen. Men skal vi vælge brændeovn eller solvarme ????

Thomas 


Vi søger gode råd om et alternativ til den... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Lacatus på 07 nov 2007 22:28
Vi søger gode råd om et alternativ til den fjernvarme vores hus opvarmes med. Huset er fra 2004 på 154 m2 og har gulvvarme over det hele. Vi betaler ca. 2000 om måneden til fjernvarmen og det synes vi er rigtig meget. Vi er ude i at finde et alternativ, et suplement til fjernvarmen, så vi kan reducere varmeregningen. Men skal vi vælge brændeovn eller solvarme ????

Jeg ville helt sikkert også vælge at få lavet en kombination. Solvarme til at fylde din varmtvandsbeholder med dejlig varmt vand, og brændeovn til de koldeste vinterdage, hvor solen på vores breddegrader måske giver lige i underkanten. Men derudover synes jeg da man bør fokusere lidt ekstra på solvarme, alene af den grund at det jo også er god energi i forhold til CO2 og sådanne
Hvor er det dog synd at du reklamere på denne måde for allerede der har du tabt mig som køber. Og jo er reel køber for er på udkig efter et anlæg i 10 m2 klassen. Men igen.

Hvis dette er din indgangs vinkel til at drive forretning så siger jeg nej tak. Læs reglementet og skriv i din profil at du er virksomhed og så besvar nye spørgsmål. Så virker du mere reel.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis