google earth

hey....

på et andet forum jeg skriver på bliver der stillet et spørgsmål,der lyder på hvad dette 2tal er for noget,billedet er fra Roskilde området,nærmere bestemt ud for Herslev.der er blevet spurgt mange steder men ingen svar,er der mon nogen her der ved det???

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra smedenx

hey....

på et andet forum jeg skriver på bliver der stillet et spørgsmål,der lyder på hvad dette 2tal er for noget,billedet er fra Roskilde området,nærmere bestemt ud for Herslev.der er blevet spurgt mange steder men ingen svar,er der mon nogen her der ved det???

mit bud er at det er en fejl i billedet, kunne forestille mig af det er en del af nummeringen på billederne som de bare ik har fået fjernet.

det ligner mest af alt en point tavle, og går man lidt tættere på kan man se at der er noget der minder om et tal foran 2 tallet

men som sagt det er bare et bud

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

det er også noget ligende jeg er kommet frem til,en slags grafikfejl eller noget der ligner.

Er der i øvrigt nogen, der ved hvad opdateringsfrekvensen er på Google Earth her i DK?
Jeg kan se, at den udestue jeg fjernede i 2005 stadig fremgår af Google Earth i dag.
Citat fra Lars ON

Er der i øvrigt nogen, der ved hvad opdateringsfrekvensen er på Google Earth her i DK?
Jeg kan se, at den udestue jeg fjernede i 2005 stadig fremgår af Google Earth i dag.

mon det nogen sinde blir opdateret,nok ikke på den gratis version.
men men kan vel sende en mail til nogle googlefolk på en eller anden måde og spørge.

Jeg tror at en del af billederne er meget gamle, for når jeg ser på et her hvor jeg bor, er der ingen garage. Den har ligget der de sidste 15 år nu. Garagen altså !

V.h. Håndværkeren
Annonce
Mht. opdateringsfrekvens kan jeg se på min ejd. at det billede er ca. 2 år gammelt, idet jeg kan se resultatet af udskiftning af 3 eternitplader på en gammel bygning.
Sært at det kan differere så meget, men ellers en sjov feature!

Med venlig hilsen
ktm

Jeg tror at det er en kæmpestor pram der sender fyrværkeri op ;-)
Man kunne måske få folk i Lundby til at gå ned på stranden og se efter.

Green

Nå men nu er Danmark vist blevet opdateret. Jeg ser den udestue, jeg fjernede i 2005 nu også er væk fra Google Earth. Det samme er pixelfejlen i fjorden vist, som Smeden beskriver øverst i dette indlæg.
ja totallet er godt nok væk nu,men der er ingen opdateringer over svendborg.

Grunden til at der ikke bliver opdateret over Svendborg, er nok at resten af verden ikke skal se det fjolleri bystyret bruger penge på !
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også