Bedste Isolering

Hej

Jeg skal fjerne nogle skunke hvori yder væggene ikke er isoleret. I ydervæggene er der indbygget nogle bjælker, som vi meget gerne vil beholde som synlige.

Det vil sige der MAX er 8 - 10 cm at isolere på, incl evt. gips plader.

DERFOR hvilke isolering er effektivt til dette formål ?
Prisen er umiddelbart ikke en faktor, da det kun er få kvm.
Hej Jeg skal fjerne nogle skunke hvori yder... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej splitbus

Nu kender jeg ikke din konstruktion helt, men kunne du ikke opbygge en væg med en god portion isolering og gips, og så efterfølgende montere falske bjælker udenpå evt. af opskårne gamle bjælker?

Det vil i hvert fald være en bedre mulighed for at udføre en teknisk fornuftig konstruktion.

Brug evt. mineraluld lambda 34 for bedre isoleringsevne (der findes i hvert fald danske troværdige tests af dette fra godkendt institut wink ).

til steinaa

Jeg er enig med pev i, at man bør stå ved det man siger, og lade være synlig hvem man er, men selv om jeg ved hvem pev er, er han jo dog stadigvæk anonym for det store flertal ligesom mange andre.

Jeg har altid prøvet, at lægge navn til det jeg skriver, og har ikke haft problemer med dette, men egentlig heller ikke noge særlige fordele, ud over at jeg har lært pev at kende smile .
Hver gang dette emne diskuteres så ender det altid med at beviserne for at produktet virker udebliver.
Jeg er heldigvis meget tålmodig, så måske næste gang...?

Jacob
Hej Jacob.
Det er mig uforståeligt, at du kan skrive indlæg på en tråd, og være så stivnakket ikke at du se indlæg fra en anden bruger som har brugt produktet, han henviser enda til andre steder hvor det er brugt!!
Kan oplyse at produktet kan testes med lacertermometer, der er foretaget flere tests med flere forskellige elektroniske følere og termometre som næsten viser det samme på nær 0,1 grad.

PE

Hvis testresultaterne findes i overflod, så kom da med dem!

Grunden til at Jacobn sikkert ikke vil acceptere de fremlagte "beviser" er muligvis at vi ikke ud fra profilerne herinde kan se om han er i familie med dig eller for den sags skyld din anden brugerkonto herinde...
Annonce
Hvis han nu var i familie til mig, ville det gøre produktet dårligere, hvis resultaterne er som de er beskrevet.
Kan godt garantere at det ikke er en i familien som har lagt indlæget ind med Alutermoen.
Et godt råd til dig vil være, at du skal se lidt mere lyst på tilværelsen og ikke tro at alle er snyderikker.

PE

Alt jeg ønsker er bare en test hvor man ikke modsiger sig selv (skyder sig selv i foden)

I beskrivelsen af produktet fremgår det at man ved at benytte produktet undgår kuldebroer.
Men læser man de rapporter de selv fremlægger så kan man se at den indvendige overfladetemperatur er under 5 grader ved de benyttede forhold (inde 20 grader, ude -20). En så lav overflade temperatur vil uden tvivl medføre problemer med kondens.

De varmeste hilsner
Jacob
Er det for tidligt at sige "Hvad sagde jeg"? rolleyes

Citat fra Jacobn

Hver gang dette emne diskuteres så ender det altid med at beviserne for at produktet virker udebliver.
Jeg er heldigvis meget tålmodig, så måske næste gang...?

Jacob
Du er sikkert bare ikke tålmodig nok...
Hej igen.

Jeg synes at i skulle lave et forsøg, det lyder jo til at i ved en del om det med varmetab.
Fordi jeg har forhandlingen af produktet, så behøver i jo ikke at håne og gøre grin med produktet, det bruges til mange andre ting end lige isolering, bla. er det formidabel som vandsikring ved havne og kyster.

PE

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis