Affugter til vaskerum i kælder Metro 4060

For at komme fugten til livs i kælderen, primært om sommeren og primært fra tøj der er hængt til tørre samt badeværelset (der dog har timer+fugtstyret udsugning) har jeg besluttet mig for at sætte en affugter op permanent.
Jeg vil dog gerne have, at den holder længere end garantiperioden er i DK, hvorfor jeg vil høre om der er nogen der benytter - og evt. anbefaler - METRO 4060

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
For at komme fugten til livs i kælderen, primært... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er på samme watt. Så er det meget skræmmende, og igen bevis at man kun får hvad man betaler for.
Den kan vel bruges i soveværlset til sommer, hvis det bliver meget varmt og fugtigt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg har også skaffet mig en nu og har den stående i min meget kolde kælder. Jeg kan ikke få den til at affugte ned til "Comfort" men kan snildt holde enkeltlagsruderne dugfri hvilket de er når hygrostaten står på ca. "kl 11-12". Jeg har ike noget hygrometer (køber det nu nok) men ville lige høre om der er nogen som har erfaringer med hvad den relative luftfugtighed er i position kl11-12?

Ellers mange roser til den herfra - den er et tørremonster når der er vasketøj.
Jeg har hørt at nogen affugtere har indbygget hygrometer? Ved I om det gælder nogle af de her affugtere?
http://www.plainindustry.dk/Affugter.html

/
Brian
Det vil jeg næsten tro at de alle har. Jeg har kun set billigere maskiner og de har alle.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis