SKærebukser???

Hej folkens..

Super godt forum I har her, nu har jeg tilladt mig at smugkigge i længere tid men må jo nok heller deltage lidt mere aktivt:p

Jeg skal til at invistere i et par skærebukser med hvad der til hører..

Altså :

Hjelm med visir og høreværn

Overalls

Støvler

Jeg fandt et sted der hedder xxxxxxxxxx.dk der forhandler et mærke der hedder BONTEX.. Sættet koster 999 + moms (1250).. Jeg kender ikke mærket, men har derimod fundet et tilbud på 1900 for det hele i mærket HUSQVARNA hos en lokal forhandler..

Jeg er lidt af den overbevisning at pris og kvalitet hænger sammenrolleyes og når det nu lige er så vigtig en ting som sikkerhed, vil jeg helst ikke spare!!! men heller ikke betale mere end nødvendigt!!!

WHAT TO DO????confused

På forhånd tak for hjælpensmile

Mvh Mærsk

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mærsk.
Der er nok den forskel at hos din Huqarna forhandler skal du også betale hans husleje, løn til ansatte o.m.a.
Firmaet du har fundet på nettet er sikkert et enmands fima der har til huse i forhandlerens garage eller lignende.
Men tjek lige hvordan det er med at retunere hvis du ikke er tilfreds med det du får tilsendt, send spørgsmålet via mail og gem så svaret hvis det er positivt.

V.h. Håndværkeren
Hej
Enig med håndværker - vær sikker på at du kan returnere hvis ikke skidtet passer.
Synes selv at pasformen er vigtig da man jo bevæger sig ret meget når man skover - og i butikken kan du jo prøve sagerne på...

Personligt ville jeg give lidt mere for noget der passer, for med mindre du lever af at skove, så tager det nok nogle år at slide sådan et sæt op.

Vh, Silas
Husk at få nogle skærebukser der passer. det lyder logisk, men der står normalt max højde på personen i bukserne. Det kan ikke justeres med selerne da skæreindlæget skal dække hele maven. Jeg fandt ud af jeg var for høj til mine bukser da jeg skulle vase dem.sad

Mvh Thomas

Well...

Tak for svarene..

Jeg gik ned til den lokale motorsavs pusher og havde egentlig bestemt mig for at bare lige sondere terrænet, men endte selvfølgelig med at købe noget..

Jeg kom hjem med et par STIHL overalls og hjelm med alt det nødvendige påmonterede udstyr.. og et par JONSERED sikkerhedsstøvler..

Jeg kom af med ca 1700 kroner med diverse rabatter, så jeg skal vist ikke være helt utilfreds..

Men tak for hjælpen alligevel..

Til Thomas ..
Det var da alt, alt for ærgeligt, men forstår vist ikke helt hvordan du ikke kan passe dem efter at have ændret størrelsen på selerne.. Da du købte dem må de da have passet.. Eller??? Jeg er ikke helt med

Mvh Mærsk som er fuld af spørgsmål og underlige teorier

Mvh Mærsk

Hej alle sammen

Jeg er ny og har brug for jeres ekspertise.

Jeg vil gerne give min mand nogle skærebukser i gave. Men jeg ved intet om hvad jeg skal gå efter!!!! Han skover meget, men har ikke råd til nogle top proffessionelle bukser. Kan nogen fortælle om hvad jeg skal se efter i forhold til sikkerhed?

På forhånd tak

Mvh
Susanne

..... Der er så meget kvinder ik´ forstår ......

Annonce
Hej Susanne.
Der er ikke så stort et udvalg hvad angår priser, hvis du vil have kvalitet. Du kan sikkert godt købe et underlødigt produkt de kalder skærebukser, men gå endelig ikke på kompromi her. Sikkerhed koster penge og du vil jo gerne have "farmand" hjem i uskadt stand, så du må spare sammen til den ægte vare.

Tak for dit svar
Kan du give mig nogle nærmere beskrivelse af hvad der er vigtigt at se efter? Samt om jeg kan finde dem på nettet?

Mange hilsner

Susanne

Jeg har aldrig selv haft et sådane par, jeg udtaler mig ud fra mit fag Beklædnings Håndværker / Skrædder, hvor jeg ved at kvalitet koster penge.
Nu ville jeg godt nok aldrig købe noget sådant på nettet, for som en anden skriver, er det temlig vigtigt at benklæderne passer lige nøjagtigt til brugeren.
Så der er nok ikke andet at gøre, end at indvitere lille far med ud på en kører tur, og så overraske ham med et besøg i en fysisk butik.

Så skulle han da være et slemt kvaj, hvis han ikke bliver gla i sit ansigt.
Ja det er jo rigtigt!

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis