væltesikring af standerlampe/gulvlamper

er der nogen af jer der har en god ide til en væltesikring af vores gulvlamper,syntes jeg er lidt fantasiløs lige på dette område,er ikke meget for at skrue noget i gulvet.knægten syntes de er sjove men det syntes han nok ikke når han har væltet den ned over sigconfused

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvad med en wire fastgjørt på væggen på begge sider af lampen?

p /p
Min fantasi fejler ikke noget, her et et par forslag:

"lån" en kegle fra et vejarbejde, og skub den røde cylinder ud af foden, derefter placerer du den over lampens fod, så vælter den ikke i stille vejr.

Hvis du ikke syntes det er en pæn løsning, så kunne du evt. købe noget selvklæbene velcro-bånd i den lokale håndarbejds forretning, det skal nok holde lampen på plads.

Hvad med en krog i loftet med en snor til lampen?

Mvh

Klaus
tak for svarene.....
har også haft de løsniger oppe og vende,lige bortset fra den men kejlen hehe,kommer sgu nok til at se lidt stort ud....måske den nemmeste løsning er at købe nogle væglamper så længe ungerne er helt små.

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Jeg har selv 3 små vandaler, måske du skulle tænke anderledes!

Sy velkro-bånd bagpå alle børnenes bukser, så bliver de siddende i sofaen/gulvtæppet!

Mvh

Klaus
bestiller sgu lige 300 hundrede meter af exstra stærk velcro hehe.......godt svar:p

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Annonce
Harald Nyborg har nogle parasolfødder i sten, som vejer omkring 7½ ton eller måske lidt mindre, og som kan holde til både en markedsparasol og et tørrestativ med begge vores underbukser på (i nycentrifugeret tilstand, begge par). Og man kan få en blokvogn til at stille under, så den lader sig flytte.

Ellers kan Gaffatape anbefales, ikke til lamperne, men til de tobenede...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

cool nok albino men men har sgu ikke plads til at blokvognen kan bakke til....
om ikke andet har jeg jeg et anker fra en af mærsks nyere skibe på håndenwink

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Det anker vil vi gerne købe, når du er færdig med det - har en knægt på 10 år, som det kan være svært at holde på plads, selv med gaffatape...

Hvad med at sætte et rundt bur af 'det grønne havenet' op rundt om lamperne? Så ryger ungerne på numsen med et let net over sig i stedet for en tung lampe, og de lærer måske at far eller en solid sofa er et bedre klatrestativ end de der lysende ting ude i stuens hjørner...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

du er sgu en hyggelig "fætter"albino.....som vi sir her nede syd på....wink altid godt med lidt humor......men for at vende tilbage til problemet,så er det jo nok bare noget med at få de lamper sat lidt af vejen et stykke tid men blir da nødt til at opfinde noget til "problemet" mon ikke der kunne laves en skilling på det.....husk nu at dele hvis du kommer først med ideen.....rolleyes

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Takker mange gange Er blevet kaldt alt fra 'Spade' til 'gamle nar' af ungerne, så 'Hyggelig fætter' er et meget positivt alternativ rolleyes

Hvor gamle er dine klatretyve da? Mente faktisk det med nettet alvorligt, hvis de er 1 - 2 år. Hvis de et ældre, bør et solidt 'NEJ' da virke... måske... fik først mine børn i 6 + 16 års alderen... deres altså

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis