væltesikring af standerlampe/gulvlamper

er der nogen af jer der har en god ide til en væltesikring af vores gulvlamper,syntes jeg er lidt fantasiløs lige på dette område,er ikke meget for at skrue noget i gulvet.knægten syntes de er sjove men det syntes han nok ikke når han har væltet den ned over sigconfused

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

er der nogen af jer der har en god ide til en... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har kun en unge (endnu) på 9 måneder men han jo smedens søn.....wink Han er jo en stærk lille knægt på 12 kilo der fare omkring og tager alt han kan komme i nærheden af.
Den idé med nettet tror jeg ikke kæresten er vild med

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Jamen så er der jo kun den hårde måde tilbage - ung smed hiver i tung gulvlampe... ung smed får tung lampe lige i bærret - ung smed lærer forhåbentlig at tunge lamper gør ondt...

Så med mindre I har finske designerlamper stående, så lad da ungen gøre de smertefulde erfaringer, det er ofte den bedste indlæring, man kan give børn...

Vil finde blød vandseng med smuk kone nu, god erfaring *SG*

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

faktisk meget enig.....det samme sagde jeg daen af mine kammerater spurgte... hva med brændeovenen? skal i ha gitter omkring...eller skal han ha lov at lære hvad det er ...han skal selvfølgelig lære hvad det er.men selvfølgelig vil jeg ikke ha at han hverken får lampe i hovedet eller brænder sig.......men som jeg selv er vokset op,så har jeg også lært "hvad der er op og ned"som man sir.men om ikke andet kunne det sgu være ok at finde på en god løsning(syntes jeg da selv)på den slags væltesikring,tror ikke det findes...har ikke kunne finde noget som helst om det....

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Vil forresten lige minde om, at indtil for ca. 1000 år siden havde Homo Sapiens klaret sig ganske glimrende uden jordemødre og advarsler om at spise jord med katteprutter og klatre i farlige træer i ca. 30.000 slægtsled...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Nej naturligvis giver vi også vores søn redningsvest på, når han er med på båden - budskabet er bare, at hvis de ikke 'brænder nallerne' ind imellem, lærer de det aldrig på den rigtige måde - og vi hhhhhhhhaaaaaaaaaar da aaaallldrig taaget skade, veeel?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
:p ja det er jo det....syntes heller ikke jeg fejler noget.... lyder til du deler min humor ..altid hyggeligt ....

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Jamen i lige måde... vil se om der stadig er vand i sengen... nat nat

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis