Container dykning / dumpster diving

Hmm, ville bare høre om der er andre der dyrker denne "sport"
Jeg lever på et meget stramt budget, og for at få råd til at bygge/opfinde, skal det praktisk talt være gratis. Nå men for det meste er det bare elektronik skrot bure jeg gennemroder, og jeg finder tit rigtig gode ting.
Nå men er der så nogen der dyrker den her "sport" ??
Til folk der ikke gør, hvorfor ikke? Synes du det er spild af tid? Er det for klamt? Er det ikke umagen vær? Er personer der gør det klamme? Bare et par spørgsmål...

BTW. Vil gerne udveksle erfaringer med andre dykkere... Fund, tips/tricks, gode steder, etc.
Hmm, ville bare høre om der er andre der dyrker... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa..
Syntes det er fint at nogle kan drage nytte af noget andre vil smide ud.. Har selv ofte prøvet at sælge i "den blå" noget uden held, ud på genbrugsstationen, så er der nogle der alligevel kan bruge det.. syntes nu det er ok.. vil hellere give det væk, og så det bliver brugt, end se det mast blot fordi jeg ikke kunne få penge for det.. syntes vi efterhånden alle har for mange penge, vi køber og køber.. smider væk så det er til at blive helt flov over... fedt at der stadig er nogle af "de andre" tilbage ;-)

Mvh Jan J
Personligt ser jeg da ofte ting og sager på genbrugsstationen, så ville få et godt liv i mit værksted rolleyes

Sådanne dage er jeg lidt harm over forbuddet mod at tage noget med hjem.

På den anden side er reglerne skabt for at lave lige forhold for alle. På den nærmeste station ift. min bopæl, er det direkte fyringsgrundlag for de ansatte at tage noget med hjem eller være medvirkende til at borgere tager noget med hjem.

En problematik, som ikke har været oppe at vende, er at "erhvervsdrivende" systematisk ville kunne tømme pladsen for brugbare, omsættelige varer.

Som det også er blevet nævnt: Vil du være helt sikker på, at dit affald ikke kan bruges, så split det ad inden afleveringen...

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis