fugt i kælder?

Hej

Jeg er lige gået igang med at lave min kælder, der har siddet fugtplader på før, så nu er de blevet revet ned.
Jeg opdager så at pudset er meget skrøbeligt og der er nogle sorte "Skjolder" rundt omkring, skal alt pudset ned eller skal jeg bare lade det være og få isoleret det?
Jeg regner med at indsætte 100 mm isolering, og dampspær udover og endelig gips.
Jeg skal ha lavet dræn når "tid" er til det! Skal jeg lave det dræn inden jeg går videre?
Men hva skal jeg lige gøre med de skjolder??

Mvh Thomas
Hej Jeg er lige gået igang med at lave min... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Meldgaard

Nu må jeg jo ikke reklamere, og du er velkommen til at sende mig en mail på [email protected] . For at svare på dit spørgsmål, så er der mange andre faktorer der spiller ind, men hvis det udelukkende er ydervæggene i en 9x9 kælder og det skal være et skjult anlæg, så er et overslag (IKKE et tilbud) mellem 55.000 og 65.000 plus moms.

Garantien er at fugtmålinger 3-4 uger efter skal vise en væsenlig reduktion før vi sender en faktura. Kan vi ikke det så piller vi vores boks ned og går vores vej, og sender ingen faktura. Så du betaler ikke før du selv ser det virker:=))

Mvh

Ole

 Mvh

Ole Thiemer

Nu er det jo et 'lav det selv' forum, hvorfor det ville være relevant med Info om mulighederne for sel at montere et sådant anlæg i det omfang det er muligt.
Mao. Hvor stor en del af do. overslag er materialer og hvor meget er arbejdsløn.
Hvorledes ville priserne se ud såfremt det IKKE var en 'skjult' installation?

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Jeg har ikke noget at gøre med Fugt1 mere, og det ser også ud til firmaet er lukket.

Jeg har dog fået mit eget produkt udviklet og det er billigere:=))) dog stadig ikke noget "gør det selv" system. Men det kommer nok også på et tidspunkt.

Mvh
Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også