FZ50 Motor til gokart

Er en motor fra en FZ50 nok til at trække en gokart eller kan I anbefale en anden knallert-motor til et gokart-projekt. (den må da gerne kunne trække 2 personer i 70 kg klassen smile )

Kan en Pocket-bike motor evt. bruges? De har vist nok typisk følgende:
• 49cc
• 2 takt motor
• 1 Cylinder
• Luftkølet
• Tophastighed: 60-65 km/t


Gokarten behøver ikke køre stærkt - tænker på en 40 km/t
Er en motor fra en FZ50 nok til at trække en... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
FWM...
hva er det der er der gokart motor der inde eller havefræser

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

Nye motorer du kan bruge hvis du vil.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

er det gokart motor???

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

kan du ikke bare komme med et link hvor man bare skal kopire det også kan jeg komme ind på den... direkte til motoren:D

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

Annonce
http://www.primusdanmark.dk/motorer-c-84.html?osCsid=d4a58c3edb4876685b9716db148379c0 Skal jeg også komme og bygge den for dig???

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

lad være med det der pis!!!! det var sgu da dig der kom og sagde at du vidste hvor der var nogle lorte motor... og nej så bliver den nok for klam

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

og jeg gider sgu ik at have dem der det var nok ikkel nogen pisse dyre!!!! det var nogen ligesom puch-maxi10

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

du skal bruge en vespa motor fra en gammel scooter.. tjek evt min go kart.. http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=156613

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

den ser lidt speciel ud..... :D jeg søger bo-kart dæk og en motor

 hejsa... jeg søger en motor til at lave en hjemmelavet bo-kart.... den skal mindst have 5 hk det skal nok helst være en havefræsser eller gokart motor...... :D

 

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis