Billig kvalitetsmaling (indendørs)

Da jeg skal male en hel lejlighed her ved fraflytning vil jeg gerne høre om folks mening om forskellige produkter...

Mit udgangspunkt er at jeg ikke gider at skal male over det 3-4 gange da væggene er råhvide nu og skal males råhvide igen...

Har I købt noget billigt kvalitetsmaling som har haft en super dækkeevne så fortæl gerne om det her...biggrin
Da jeg skal male en hel lejlighed her ved... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Koludabyg - Kast ej med sten, når man selv bor i et glas hus :-)

Jeg bemærkede ikke at tråden var 5 år gammel, i så fald havde jeg selvfølgelig ikke postet beskeden.

Malermesteren Sommerlund her :- Maler alt der kan males, få hjælp til maling af din lejlighed - se min hjemmeside: http://malerfirmaetsommerlund.dk/
He he, du er ikke den første der anklager undertegnet for benytte forrummet med reklame mæssige fordele, men de fleste herinde ved vist godt at jeg nok ikke havde lavet over 6000 indlæg, bare for at smide links på forummet, men for at tilføje noget til forummet, hvilket de fleste bruger herinde fra også ved, det er dog ikke altid tilfældet med disse helt nye profiler, der dukker op i flere år gamle tråde...

Havde du ikke googlet denne tråd, for netop at smide i indlægget ?

For har svært ved at tro at du har siddet og bladet flere hundrede sider igennem, for at finde en 5 år gammel tråd.

Nu har jeg selv et forum kørende, så kender godt problemet med folk der kun poster et par indlæg for at få en link til deres hjemmeside, og ville sætte mine penge på det er tilfældet, når folk ligefrem søger efter tråde de kan svare på, frem for at kigge nyere tråde igennem, som måske ikke er besvaret, dem er der jo også masser af....

Nu skriver du selv du ikke havde set den var 5 år gammel den tråd, dette bekræfter fint at den er fundet via google, eller via søge funktionen herinde, så er det store spørgsmål bare, hvorfor søge et maler efter en tråd omkring billig maling, når denne person jo sikkert allerede har muligheder for at købe billig maling...

Helt okay med mig, det er ikke mit forum, og jeg skal da ikke bestemme hvordan folkene bagved dette driver forummet, men det kan jo også være jeg tager fejl, og du har en masse gode råd og informationer til os alle herinde vi kan få glæde af, og hvis dette er tilfældet, så byder jeg dig da gerne velkommen her på forummet, men hvis ADMIN lavede en søgning på profiler der kun har 1-5 svar på forummet, men herudover ikke er aktiv på forrummet, så vil de nok opleve at rigtigt mange af disse, kun har lavet indlæg med links til sider, eller anbefalinger af et givent produkt, og siden ikke har tilføjet med noget til forummet....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
he he, du følger dig åbenbart angrebet - af noget du selv forsøger at håndhæve / forsvare, fair nok :-)

Jeps jeg fandt dette forum via Google og besvarede blot spørgsmålet som jeg fandt interessant, lige som jeg har besvaret andre spørgsmål - hvor jeg har noget at kunne byde ind med, det er vel fair nok.

Mit link i min signatur er uden tvivl placeret der af samme grund som dit/dine, ingen tvivl om det - men hvorfor peger du fingre, når du i virkeligheden ikke er bedre selv? Mal du bare fanden på væggen, jeg har ikke bevidst forsøgt at støde nogen - men der i mod bidraget med min viden og erfaring.

Som nævnt i min tidligere post, så var jeg ej opmærksom på at tråden var 5 år gammel(punktum)

Og tak for den ellers så fine velkomst, nu vil jeg smutte til frokost pause ;-)

Malermesteren Sommerlund her :- Maler alt der kan males, få hjælp til maling af din lejlighed - se min hjemmeside: http://malerfirmaetsommerlund.dk/
Skrevet af Sommerlund på 09 jul 2012 13:52
he he, du følger dig åbenbart angrebet - af noget du selv forsøger at håndhæve / forsvare, fair nok :-)
Nej, føler mig ikke angrebet på nogen måde, jeg er efterhånden vandt til det...

Skrevet af Sommerlund på 09 jul 2012 13:52

Jeps jeg fandt dette forum via Google og besvarede blot spørgsmålet som jeg fandt interessant, lige som jeg har besvaret andre spørgsmål - hvor jeg har noget at kunne byde ind med, det er vel fair nok.
Jep, du fandt det via google, og tråden var 5 år gammel, det var også derfor responsen kom, og ikke kun fra undertegnet, men jo det er fair nok når du har noget at byde ind med...

Skrevet af Sommerlund på 09 jul 2012 13:52

Mit link i min signatur er uden tvivl placeret der af samme grund som dit/dine, ingen tvivl om det - men hvorfor peger du fingre, når du i virkeligheden ikke er bedre selv? 
Mine links ligger der hovedsageligt for at folk kan tage mine svar og løsninger for gode ord, og ikke bare en LDS der udtaler sig om noget de måske ikke altid har begrund for at besvare, det er mere seriøst når det er fagfolk der udtaler sig, så er dit link også her af samme grund, så ja.. så  har vi dette af samme årsag.

Derudover kan tidligere projekter jo inspirere folk til deres byggeprojekter, hvilket jeg ved flere herinde fra har haft glæde af.

Skrevet af Sommerlund på 09 jul 2012 13:52
  Mal du bare fanden på væggen, jeg har ikke bevidst forsøgt at støde nogen - men der i mod bidraget med min viden og erfaring.
Og dette kan vi ikke få nok af herinde, flere fagfolk er meget velkommen, det gør det hele så meget sjovere, så får vi andre også engang imellem nogle gode ideer og inputs, vi kan jo alle sammen altid lære lidt mere.

Skrevet af Sommerlund på 09 jul 2012 13:52

Og tak for den ellers så fine velkomst, nu vil jeg smutte til frokost pause ;-)
Også får du da lige en mere velkommen hilsen herfra...ser frem til en hyggelig debat fremover her på forummet, og undskylder selvfølgelig hvis du oplevede det som et angreb imod dig, men som du sikkert vil finde ud af fremover her på forummet, så er det rigtigt mange forsøg på gratis reklame her på forummet også, hvilket jo selvfølgelig kan købes af folkene bag dette forum, i form af banner og adwords reklamer.

Men er selvfølgelig "gratis" via links, for de aktive brugere der også bidrager her til forummet.

Så endnu engang velkommen til forummet, så lægger vi lige denne tråd bag os...
Dennis Sommerlund, Kolodabyg er en af de bedste faglærte rådgivere inden for sit fag herinde, og yderst respekteret.
Nogle er bare mere troværdige end andre, også selv om de har et link til Deres firma stående på Deres profil.
Men velkommen til. Så må vi fremover se om det blot var reklame eller reel "vidensdeling"

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også