Billig kvalitetsmaling (indendørs)

Da jeg skal male en hel lejlighed her ved fraflytning vil jeg gerne høre om folks mening om forskellige produkter...

Mit udgangspunkt er at jeg ikke gider at skal male over det 3-4 gange da væggene er råhvide nu og skal males råhvide igen...

Har I købt noget billigt kvalitetsmaling som har haft en super dækkeevne så fortæl gerne om det her...biggrin
Da jeg skal male en hel lejlighed her ved... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra PeterR

Bauhaus har noget der hedder swingcolor, det er tit på bud, og det er sadolin der fremstiller det. Det er ok.

Jem og fix har mærket Color, det er også et udemærket produkt, med de har også mærket supercolor, det er det modsatte.

MVH


Præcis. Det er faktisk en rigtig god maling.

Har haft en konsulent ude fra Sadonlin som havde været med til at fremstille denne serie, swingcolor. Han sagde det kom ud på samme rullebånd, altså ingen forskel uanset hvad andre prøvede at bilde en ind.

Har selv benyttet mig af swingcolor, og dækævnen er kanon set iforhold til prisen. Det er jo næsten halvpris af Sadolin.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
yep, og de toner den gerne i verdensfarver.

2.5 liter verdensfarve 469kr

5 liter swing..... Meget billigt på tilbud.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Citat fra PeterR

yep, og de toner den gerne i verdensfarver.

2.5 liter verdensfarve 469kr

5 liter swing..... Meget billigt på tilbud.


Håber da ikke Sadolin får nys om det smile Så får Bauhaus da et problem.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Hej

Jeg har også efterhånden også malet en million gange. Der er efter min vurdering ingen kvalitets forskel i mellem de malinger som f.eks Flygger, Sadolin o.s.v. sælger og så de malinger som Jem og Fix og Røverkøb sælger, ud over prisen selvfølgelig.

Den gang "Rabatten" kørte i DR1 blev malinger fra Røverkøb testet i blindtest af professionelle og der kunne her ikke dokumenteres kvalites forskelle imellem Flyggers og Røverkøbs malinger.

Specielt hvis du ønsker at male med en højere glans en 5 kan der være enorme besparelser ved at bruge produkter fra Jem og Fix el. Røverkøb. Jem og Fix er som regel billigere men har så et mere begrænset udvalg i farver. Men da det hele skulle være råhvidt er det vel også ligemeget.

go' arbejdslyst
Allan
Jeg har erfaret at det dyre maling er god men der findes en hel del som kan det samme som det dyre. jeg har købt 10 liter fra Metro til 200 + moms glans 10 , (ovale spande) det har fungeret rigtig godt men det var spot tilbud, så har jeg købt nogenlunde det samme kvali, hos Jem og fix på 5 liter til 129 kr. ellers har Haralad nyborg den samme mærke med glans 10.

det eneste probelm med deres produkt er at de har lidt mærkelige variation af hvid hvis du kan leve med det.

Alternativet er at du køber alkyd maling (til træ og metal) som giver det bedste resultat(eksempelvis far jem og fix).
Det vigtiste er underlaget , hvis det er spartlet godt og pudset godt ,selv den biligste maling bliver flot.
god fornøjelse.

p /p
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Er dyrup ikke det bedste valg - pris og kvalitet hænger ofte sammen, vælg din billige maling med omhu.

Malermesteren Sommerlund her :- Maler alt der kan males, få hjælp til maling af din lejlighed - se min hjemmeside: http://malerfirmaetsommerlund.dk/
Sommerlund nu går der da vist reklame i det, det er en 5 år gammel tråd
Mvh jens
Har malet min lejlighed med maling fra Becker jørgensen. ca 500kr for 9-10l maling. dækker helt fint. måtte dog male et rum 3 gange med en glans 10 da der var malet en mørk blå farve. idag er rummet brækket hvid. selv en orange var dækket efter 2 gange, dog med en glans 5.

Jacob
Skrevet af je__ns på 09 jul 2012 11:30
Sommerlund nu går der da vist reklame i det, det er en 5 år gammel tråd
Mvh jens

Enig, ingen bumper en 5 år gammel tråd, for sådan en bemærkning, men mindre man vil  lave reklame for et produkt, hvilket efter min mening altså ikke er så godt som Sommerlund antyder, så mon ikke det mere for at reklamere for egen hjemmeside, med linket i hans footer.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også