Sted at handle/søge

Jeg overvejer at søge efter en ældre motorcykel..
En på 450 - 550 - måske 600.. Hvor kan jeg søge dem henne og hva priserne ca for dem?
Gør intet de gamle for så de billigere.. Har bil i forvejen så skal være ældre for jeg har råd til forsikringen
Jeg overvejer at søge efter en ældre motorcykel..... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak den vil jeg søge lidt på og spare sammen til
Slå til mand, det er godt nok billigt for en maskine i den stand den står i.
Jeg har haft en nøjagtigt lige magen til, min var dog fra 1972, altså 6 år ælder end denne !

V.h. Håndværkeren
Hej West du skriver at du kommer fra Fyn så ville jeg nok prøve at tage til Aunslev ved nyborg der er der en som køber mcér op i Tyskland for at sælge dem videre, hans hjemmeside er http://rotana.dk/Mc-Salg.htm jeg ved at han pt har en Suzuki gs 500 e en rigtig god mc som der kører mange af til den rette pris.
Men jeg selv har dog valgt at gøre ligesom Hånværkeren og har købt en MZ til at starte med, havde den forøvrigt til syn forrige uge, det foregik oppe på min trailer (er føsrt ved at tage kortet nu) der blev tjeket lys og stelnr tog ca 3min. kostede 225 kr og motoren var ikke engang startet.
MVH Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Ja har set lidt på det men sys nu ikk lige de så pæne som jeg gerne ville ha.. Men ku være jeg ku kigge ned forbi ham og se ad jo..
Tak for hjælpen
Annonce
hejsa
uanset hvad er du sku nød til at prøve lidt forskelligt inden du handler
problemet er at i den prisklasse du kigger i er chancen for at købe noget forskruget skrammel meget stor så sør for at have en med som kan skille det værste lort fra og lad være med at tro at hvis du køber ved en forhandler er alt i orden ikke fordi de nødvendigvis vil snyde men det er jo ældre maskiner ofte med mange "nye" ejerer der har dem i kort tid fordi de hellere vil have noget nyrer støre hurtiger eller anden type
det er også sadan at jo mere ræs og "omvendtkasket" der i en billig mc jo være er det til exmpel kan den honda du linker til være rigtig fin og er da vær at kigge på mens suzukien ville jeg ikke engang tage ud og se
citat "De fleste MC motorer holder let de første 200,000 Km."
hmm det kommer sandeligt and på så mange ting jeg vil gerne lægge hoved på blokken og påstå at det er de færeste mc motor der holder 200000km
mange modeller skal man vist være glad for hvis de holder 100000km uden en renovering der er enda nogle gade cykler der dårligt holder 50000km inden de eksploder, og det er værd at huske på at det i de fleste tilfælde koster mange penge at reppe mc-motorer enda selvom man gør det selv og til mange aldrende japanerer er det tit svært at finde stumper og hvis de findes koster de formuer
kort sagt prøv mange forskellige og lad endelig være men at forelske dig i den første du finder det kan koste dyrt jeg har prøvet det og mange andre
stil evt spørgsmål om modellerne på dk.fritid.motorcykel du kan også kigge på www.bikez.com der er alle de mc der er lavet stortset med diverse + og - der er også www.dmcn.dk der er også en del ellers er der deverse klubber hvor der er godt at søge info
ps. jeg har faktisk en mc stående i stuen om vinteren :-) bare ikke mzen fruen vil sku ikke have olie på gulvet

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Hej West.
Hvis det er udseenet du går efter her i livet, vil du slå dig slemt på din vej !
Det er indholdet der er det vigtigste.

V.h. Håndværkeren

Ps. Honda CX 500 - 650 og 650 Turbo kan du stadig få alle de reserve dele til du måtte ønske.
jeg kunne ikke være mere enig med jacobb.
og en mc fra 77 er efter min mening 10 år for gammel,jeg mener også at en mc i din prisklasse skal handles privat
Så skal lede efter en der har gået helst under 50.000 (måske lidt over hvis den kan klare de 100.000) og som er tidligst fra 87?
eller 85 ,86 stand er jo også vigtigt. omkring motor du skal have en med ud som kan høre om den er ok uanset hvad du får at vide den har kørt af km
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis