Det er bare for meget "Vinduer"

Er det bare mig eller....?

Nu er forummet blevet tæppebombet med indlæg om at købe billige vinduer og døre, altsammen indlæg der bygger på gamle indlæg som der sidst har været liv i for måneder sågar år siden - en reklamemetode der efter min mening slet ikke er i tråd med den ellers udprægede gode opførsel der hersker på Lav Det Selv.

"Far er ikke vred - far er skuffet"

Mvh.

René

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det gider vi ikke at ha', så far er ikke skuffet, far gør noget ved det i weekendenwink

Mvh. JørgenE
Citat fra Brandmanden

Er det bare mig eller....?

Nu er forummet blevet tæppebombet med indlæg om at købe billige vinduer og døre, altsammen indlæg der bygger på gamle indlæg som der sidst har været liv i for måneder sågar år siden - en reklamemetode der efter min mening slet ikke er i tråd med den ellers udprægede gode opførsel der hersker på Lav Det Selv.

"Far er ikke vred - far er skuffet"


Nu har "Far" JørgenE været forhindret i at skille fæhovederne fra fårene, men jeg er sikker på, at da weekenden ser ud til at blive en våd oplevelse får Jørgen, nok tid til at rydde op i alle de "dårligt" skjulte reklamer her på LDS.

V.h. Håndværkeren smile
Hej

Jeg har gennemgået en brugers indlæg, men bortset fra et enkelt hvor der henvises til eget firma uden at fortælle det, syntes jeg det var relevante indlæg. Men et er hvad jeg synes, så hvis man ser bort fra enkelte uheldige indlæg, vil jeg gerne have eksakte eksempler på de indlæg der generer, så skal jeg se på dem
Der er nævnt en bruger mere, men dennes indlæg har jeg ikke haft tid til at gennemgå, men vil gøre det i næste weekend.

Jeg er væk resten af ugen, men send bare en besked til mig.

Mvh. JørgenE
Skjult reklame som prismelysekronerne kan der næppe være tvivl om at vi gerne vil være foruden, men et forsigtigt pip om et produkt af en af de faste bidragsydere af gode råd, synes jeg er OK. Der er jo ikke lagt skjul på at vedkommende selv står for importen.

mvh
Torben
Hej Torben.
Det er princippet !
Det hjælper ikke at sige at den ene må og den anden ikke, uanset hvad der er baggrund for "reklamen"

V.h. Håndværkeren
Det er altså under køb/salg, så det kan da umuligt genere at en har et sæt sko til salg.

Mvh. JørgenE
Det er ikke bare det at det er en sko. Det er det at han kun laver indlæg hvor han vil sælge fra sit firma... kan ikke lige finde linket hvor jeg så adressen...

men ellers har vi en mere her http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=50516 han gør det igen og igen og... har prøvet at være diskret med en PM. men det hjalp åbenbart ikke...!!

Næstformanden, der egentlig er ligeglad bare de ikke spammer...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis