Det er bare for meget "Vinduer"

Er det bare mig eller....?

Nu er forummet blevet tæppebombet med indlæg om at købe billige vinduer og døre, altsammen indlæg der bygger på gamle indlæg som der sidst har været liv i for måneder sågar år siden - en reklamemetode der efter min mening slet ikke er i tråd med den ellers udprægede gode opførsel der hersker på Lav Det Selv.

"Far er ikke vred - far er skuffet"

Mvh.

René

Er det bare mig eller....? Nu er forummet blevet... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Til Næstformanden.
Reklame nej! ikke fra mig, er mere eller mindre hældt ud af B.S. da jeg ville fortælle om den fejl der ligger på penta 2000 serien, og ville henvise til den artikel jeg har lavet om fejlen. Jeg havde ikke læst deres regler godtnok, og lagde derfor link til artiklen som findes på min hj.side ind i indlæget, og magen til ravage har jeg sjældent set, men nok om det.
kunne du bruge tegningen vedr. lysautomatik.
Og til Jørgen, det er vel ikke mig du hentyder til. ???
Jeg har desværre været fraværende en tid, dels pga. rejser, og dels pga. kurser, men er nu kommet tilbage i fuldt flor.
Mvh Ole
Jeg hentyder ikke til nogen som helst, men tager stilling ved enten at afvise klager, skrive på uønskede indlæg at de ikke er ok (fremgår så som en tilføjelse på den pågældendes indlæg) og i ganske få tilfælde sende en personlig besked om det til den pågældende, og det har virket hver gang så vidt jeg ved.

Mvh. JørgenE
Jamen det er da bare 10-4
Jeg har jo et link til min hjemmeside, det kunne jo tolkes som (billig) reklame
og kan fjernes hvis det skulle støde nogen.
Mvh Ole
Kære Ole og andre.

Det er tilladt at have en a´ 2 linier i signaturen også med henvisning til egen side, firma osv., så fortsæt du bare som hidtil.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis