Krøyer kugler

hey folkens.

Er lidt på bar bund mht disse små kugler.
har fundet 2steder på nettet der sælger dem, dog til 1kr-1½kr pr. liter.
Men jeg skal bruge store mænger og ville derfor gerne have prisen ned til under 1kr. Er der nogen der kender sådan et sted eller kender nogen til producenter af den slags?

RhyMe
hey folkens. Er lidt på bar bund mht disse små... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Håndværker

JA, det kan godt være du mener sådan, men så skulle man jo huske og fjerne sine tråde her.Hvis ikke man ønsker nye medlemmere svare på dem.

Jeg er kvinde Ja, men kaldes kreativtøs også i min omgangkreds i den virkelig verden. Samt man er jo ikke ældre end man føler sig ;D ;D ;D
Skrevet af kreativtøs på 01 mar 2010 15:58
Hej Håndværker

JA, det kan godt være du mener sådan, men så skulle man jo huske og fjerne sine tråde her.Hvis ikke man ønsker nye medlemmere svare på dem.

Jeg er kvinde Ja, men kaldes kreativtøs også i min omgangkreds i den virkelig verden. Samt man er jo ikke ældre end man føler sig ;D ;D ;D
u er LDS. indrettet på den måde at alt hvad der skrives her kun kan fjernes af administratoren = Ejeren af siden.
Og det gør da ikke noget du kommer med nye oplysninger om emnet.
Du kan altid se hvornår en tråd sidst har været igang, oppe i venstre side på hvert indlæg.
Alder er en svær en at definere, jeg føler ikke at jeg er ret meget mere end 40 år, der er dog 19 år mere ifølge dåbsatesten.

V.h.  Håndværkeren

Ja du har fuldstændig ret, det var så lige en skrivefejl. Jeg har endda selv svaret på den dengang. Utroligt som tiden flyver afsted, jeg syntes ikke det var så længe siden jeg havde besvaret spørgeren.
Fjerne tråde, nej det går ikke, vi er en del der bruger søgefunktionen. Men bevarres, de samme spørgsmål stilles dog på ny, igen og igen. Tror det er det der gør at mange af "senior" brugerne falder af og mister interessen for siden. Senior det kaldes man når man har været længe på nogen typer forums.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis