Krøyer kugler

hey folkens.

Er lidt på bar bund mht disse små kugler.
har fundet 2steder på nettet der sælger dem, dog til 1kr-1½kr pr. liter.
Men jeg skal bruge store mænger og ville derfor gerne have prisen ned til under 1kr. Er der nogen der kender sådan et sted eller kender nogen til producenter af den slags?

RhyMe
hey folkens. Er lidt på bar bund mht disse små... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa,

sagen med de kugler fra et nyggemarked og de kugler man kan købe f.eks. via tekstil forhandlere er at dem fra et byggemarked hæjst sandsynligt er behandler med noget brændhæmmende. Og dette i en sækkestol, ammepude, whatever, kan så virke kræftfremkaldende....
Jeg skrev netop at jeg var bekymret for kugler fra BYGGEMARKEDER, da disse er BEHANDLET med brændhæmmende KEMIKALIER wink (eftersom de skal bruges til byggeri)

tvivler på man gør det samme med flamingo til madkasser, etc :I


RhyMe
Jeg vil sy en ammepude til min søster men jeg ved ikke hvor jeg køber speltskaller henne??? Er der nogen der kan hjælpe mig. Det skal være i en butik (gerne Århus) og ikke over internettet...
Mvh Maiken (den kommende moster)
Citat fra maikena2006

Jeg vil sy en ammepude til min søster men jeg ved ikke hvor jeg køber speltskaller henne??? Er der nogen der kan hjælpe mig. Det skal være i en butik (gerne Århus) og ikke over internettet...
Mvh Maiken (den kommende moster)

Det ville nok være en bedre ide om du selv startede en ny tråd, frem for at mase ind over en andens tråd. Også selvom den er af ældre dato !
Start en ny tråd i eks. Hobby.

V.h. Håndværkeren
Hej ! Nok forsent men tjek www.sitonit.dk Der står en del om krøyer kugler!!!!
Jeg tror altså ikke dem til byggeri er behandlet med noget som helst. Så ville de vel ikke skulle lukkes inde i mure og gulve for at være lovlige at bruge pga. brand.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Skrevet af PeterR den 20-11-2008 15:36
Jeg tror altså ikke dem til byggeri er behandlet med noget som helst. Så ville de vel ikke skulle lukkes inde i mure og gulve for at være lovlige at bruge pga. brand.

Isoleringskugler anvendt til byggeri er almindeligvis bromeret eller på anden måde behandlet med kemikalier, der virker brandhæmmende.

Principielt er krøyerkugler og isoleringskugler to forskellige ting, mens i praksis skelnes der nok næppe i daglig tale.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis